فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: دشمن سپاه را تروریست می داند زیرا به واسطه استقامت مردم ایران، توانایی مقابله با سپاه را ندارد.
کد خبر: ۷۳۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 28 April 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه استان البرز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که با حضور پاسداران، روحانیون و مسؤولین استانی در کانون جوانان بسیج ناحیه کرج برگزار شد، با اشاره به ویژگی سپاه مبنی بر انسان محوری گفت: اگر بهترین سلاح را داشته باشیم باز هم اراده انسان لازم است.

فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد: خاصیت سپاه پاسداران‌ انقلاب اسلامی دشمن آزاری است و با وجود این که ارتش های ابرقدرت دنیا تجهیزات بهتری نسبت به ما دارند اما باز هم تحقیر می شوند و سپاه را تروریست می دانند زیرا به واسطه استقامت مردم ایران، توان مقابله با سپاه را ندارند.

وی اظهار کرد: اسرای آمریکایی به محض اسارت می دانند که آتش زدن در انتظار آن ها نیست و کشته نمی شوند اما حالشان خوب نیست ولی شهید حججی به محض اسارت‌ می دانست که حداقل قطعی دست و پا در انتظار او است اما با صلابت و استوار گام برمی داشت.

سردار مولایی عنوان کرد: اگر می خواهیم با دقت به این مسئله نگاه کنیم باید اهمیت دروس عقیدتی و سیاسی و نظامی را بدانیم که‌ ماهیت سپاه به این دروس بستگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار