مدیرکل استاندارد البرز گفت: به زودی ماه مبارک رمضان از راه می‌رسد و استاندارد طرح ویژه ضیافت را که نظارت ویژه بر کیفیت اقلام پر مصرفی چون روغن، خرما، زولبیا و بامیه را در بر می‌گیرد را اجرایی می‌کند.
کد خبر: ۷۳۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 28 April 2019

فتانه شکرالهی اظهار کرد: در سال رونق تولید مسئولیت استاندارد برای نظارت بر تولید کالاهای با کیفیت بیش از سال‌های قبل است.

وی با اشاره به بخشی از اقدامات سال قبل اداره کل استاندارد البرز ادامه داد: سال گذشته هزار و ۶۰۰ مورد بازدید از تجهیزات تفریحی و بازی پارک‌ها و مهدکودک‌های استان صورت گرفت که منتظر گزارش نهایی از وضعیت استاندارد آنها هستیم.

وی ادامه داد: استان البرز ۲۷۸  مرکز تفریحی شامل پارک،  زمین بازی، شهربازی، پارک آبی و ... دارد که همه آنها ۵۳۵ وسیله بازی را در خود جای داده‌اند.

این مسئول ابراز کرد: در بازدید صورت گرفته از این تجهیزات، ۴۰ مورد به دلیل عدم استاندارد پلمب شد.

وی توضیح داد: سال گذشته ۲۲۸ پروانه استاندارد در استان صادر شد که البرز در این حوزه رتبه پنج کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی ابراز کرد: سال قبل در مجموع دو هزار و ۱۱۸ نمونه بازرسی فنی از واحدهای تولیدی استان صورت گرفت و در راستای اجرای طرح طاها نیز ۱۱هزار و ۹۷۴ مورد بازرسی انجام شد.

شکراللهی ادامه داد: سال گذشته هزار و ۸۶۰ نازل سوخت و ۱۵۸ نازل جایگاه سی ان جی و ۱۵ هزار و ۴۴۰ ترازو مورد بازرسی قرار گرفت که از مجموع ترازوها ۱۵۰ مورد به تعمیر نیاز داشتند و ۱۸۰ مورد هم از سطح بازار جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌های امسال گفت: نظارت ویژه بر بازار و استانداردسازی مصالح ساختمانی از اولویت‌های امسال است.

وی گفت: برای پیگیری اهداف استاندارد رسانه‌ها و شهروندان باید همکاری ویژه‌ای داشته و با گزارش‌های خود در کنار استاندارد برای کیفی سازی تولیدات باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار