معاون دادستان ایلام و بازرس کل استان تشریح کردند؛
معاون دادستان ایلام گفت: 20 نفر طی سال 97 در زمینه قاچاق دام در ایلام دستگیر شده و فعالیت ها این دستگاه در سال جای نیز تشدید می شود.
کد خبر: ۷۳۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 29 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  بهنام ملکی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری ایلام اظهار داشت: طی سال 97 برخوردهای دادستانی در زمینه قاچاق دام در استان بسیار شدید بوده و سال جاری نیز برخوردها بازهم جدی خواهد بود.

وی عنوان کرد: بین 15 تا 20 نفر در زمینه قاچاق دام طی سال 97 در مناطق مختلف استان دستگیر شده اند.

معاون دادستان ایلام با اشاره به اینکه بیش از یک هزار راس دام طی سال گذشته توسط این دادستانی به دستگاه های مختلف برای ذبح قرار داده شد، افزود: این دام های ذبح شده با قیمت ها بسیار پایین بین مردم توزیع شده است.

ملکی با اشاره به اینکه خروج دام در استان ممنوع است، تصریح کرد: در زمینه مایحتاج مردم از جمله تامین گوشت قرمز و مرغ، دادستانی فعالیت های بیشتری برای برخوردها انجام خواهد داد.

بازرس کل استان ایلام نیز در این جلسه اظهار داشت : متاسفانه هنوز قاچاق دام و مرغ در استان وجود دارد که نیاز است مسئولان برنامه ریزی بهتری طی سال جاری برای مقابله با این موضوع داشته باشند.

عیسی هواسی تاکید کرد: تولید مرغ سال 97 در استان ایلام بیش از 36 هزار تن بوده در حالی مصرف استان بیش از 15 هزار تن است و این نشان می دهد تولیدات از استان خارج می شوند.

وی با اشاره به اینکه باید از خروج دام و مرغ از مبادی غیر رسمی جلوگیری شود، اضافه کرد: اختلاف قیمت ها باعث خروج دام و مرغ از استان می شود که می طلید مسئولان اجرایی برنامه دقیقی برای این موضوع داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار