دادستان شهرستان بویین زهرا:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا گفت: به کلیه متصرفین به حریم و بستر رودخانه ها هشدار می دهیم که در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع تصرفات خود در بستر و حریم رودخانه اقدام کنند.
کد خبر: ۷۳۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 29 April 2019

بستر و حریم رودخانه ها رفع تصرف می شود

به گزارش تابناک قزوین، سعید اقبالی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا با اشاره به شدت بارندگی های در سال جاری گفت: بدون تردید بارندگی های اخیر رحمت و عنایت  خداوند به مردم و کشور ما بوده است.

 

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکل ما دست اندازی و تصرف بستر و حریم رودخانه ها از سوی افراد است چرا که همین دست اندازی ها موجب جاری شدن سیل و طغیا ن رودخانه ها شده است.

 

دادستان شهرستان بویین زهرا تاکید کرد : متاسفانه در شهرستان بوئین زهرا نیز شاهد دست اندازی به بستر و حریم رودخانه های فصلی در بخش های مختلف هستیم.

 

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس معظم قوه قضاییه با متخلفین به حریم و بستر رودخانه ها برخورد خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان بوئین زهرا رفع موانع و تصرفات بستر و حریم رودخانه های شهرستان را از برنامه های دادستانی دانست و گفت: به کلیه متصرفین به حریم و بستر رودخانه ها هشدار می دهیم که در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع تصرفات خود در بستر و حریم رودخانه اقدام کنند درغیر اینصورت با استفاده از اختیارات قانونی با متخلفان به شدت برخودرد خواهد شد.

 

سعید اقبالی در پایان تصریح کرد: اگر حریم و بستر رودخانه ها رها سازی شود و در مسیر طبیعی رودخانه موانعی وجود نداشته باشد بارندگی ها خسارت کمتری را موجب خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار