مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: ممکن است رانش‌هایی که در مسیر پروژه هشتگرد-طالقان رخ داده قدری کار ما را با تأخیر مواجه کند اما تمام تلاش خود را برای افتتاح این پروژه در موعد مقرر به کار خواهیم بست.
کد خبر: ۷۴۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 01 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ تقی رضایی در خصوص رانش در مسیر پروژه هشتگرد-طالقان، گفت: با توجه به حجم بارش‌هایی که در مدت اخیر رخ داد رانش در محدوده پروژه هشتگرد-طالقان چندان عجیب نیست.

رضایی افزود: این موضوع ممکن است کار را قدری با تأخیر مواجه کند ولی ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مسیر هشتگرد- طالقان در سال جاری زیر بار ترافیک برود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود این پروژه پس از سال‌های طولانی هنوز به سرانجام نرسیده است هم گفت: این پروژه با اعتباراتی کم از محل‌های مختلف شروع شده بود و ردیف اعتبار ملی هم نداشت و نهایتاً تا سال 1395 فقط 35 درصد پیشرفت داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در سال 95 با سفر رئیس جمهور به استان البرز این پروژه دارای ردیف ملی شد و با تزریق اعتبارات لازم، طی دو سال پیشرفت پروژه به 90 درصد رسید.

وی در پایان اعلام کرد: تمام امکانات خود را به کار خواهیم بست تا قول خود را در خصوص افتتاح این پروژه در موعد مقرر عملی کنیم.

گفتنی است اواخر سال گذشته در بازدید وزیر راه و شهرسازی از این پروژه، استاندار البرز اعلام کرد که مسیر هشتگرد-طالقان تیر ماه 98 زیر بار ترافیک خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار