با بازگشایی محور جنوب سیر قطارهای مسافری در مسیر تهران-خرمشهر و بالعکس، تهران-اهواز و بالعکس و اهواز-مشهد و بالعکس از ۱۴ اردبیهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۴۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 04 May 2019

با بازگشایی محور جنوب که بر اثر جاری شدن سیل مسدود شده بود، از ۱۴ اردیبهشت ماه تردد قطارهای مسافری در این مسیر آغاز می‌شود و متقاضیان سفر در مسیرهای یاد شده می‌توانند با مراجعه به آژانس‌های فروش بلیت و سامانه فروش اینترنتی، بلیت قطارهای مسافری مورد نیاز خود را در این مسیر تهیه کنند.

پس از آن‌که محور ریلی جنوب به سه دلیل پس از وقوع سیل مسدود شده بود، این محور از ۴ اردیبهشت ماه سال جاری بازگشایی شد تا امکان تردد قطارهای باری در این مسیر فراهم شود و با آغاز فروش بلیت، سیر قطارهای مسافری نیز در این مسیر از ۱۴ اردیبهشت ماه از سر گرفته می‌شود.

جاری شدن سیل، رانش زمین و آب شستگی زیر خطوط ریلی در چند نقطه از محور جنوب باعث مسدود شدن این مسیر و به علت مسدود شدن محور جنوب در استان‌های لرستان و خوزستان تردد قطارها در این محور متوقف شده بود و این امر باعث انباشت واگن‌های باری در این مسیر شد.

محور ریلی جنوب به دلیل بازسازی خط در محل ایستگاه نظامیه که در اثر آب شستگی شدید قسمت کوچکی از خط به وقوع پیوسته بود، آب شستگی شدید خط در ایستگاه بامدژ و نیز بازسازی اختیاری محور لرستان در حال حاضر مسدود بود که با رفع مشکلات مربوطه این محور بازگشایی شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: راه آهن جنوب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار