رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ( صمت) یزد گفت: با توجه به آغاز ماه رمضان ( فردا، 16 اردیبهشت ماه) و در راستای رفاه حال شهروندان روزه دار به مقدار لازم شکر ، روغن ، گوشت قرمز و مرغ سهمیه‌ بندی و با نرخ مصوب در بازار شهرها و روستاهای این استان عرضه می شود.
کد خبر: ۷۴۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 05 May 2019

محمدرضا علمداری یزد در شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: با توجه به توزیع شکر با قیمت کمتر از 40 هزار ریال انتظار می رودی، قیمت زولبیا و بامیه درجه ‌یک و ممتاز بیش از 200 هزار ریال نباشد.
وی بابیان اینکه همچننی فراورده‌های پروتئینی با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می شود، اظهار داشت: عرضه و توزیع گوشت درجه‌ یک گوسفند و مرغ از قرار کیلویی 850 هزار ریال و 115 هزار ریال در دستور کار است.
علمدار یزدی با اشاره به شعار سال 1398، تصریح کرد: این سازمان امسال همانند سال‌های قبل در راستای گفتمان اقتصاد مقاومتی تمام تلاش های خود را برای فعال ‌سازی و راه‌ اندازی واحدهای تعطیل شده و نیمه تعطیل صنعتی به کار می گیرد .
رئیس سازمان صمت یزد خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی و فعال ‌سازی بخشی از واحدهای صنعتی تعدادی فرصت شغلی در استان فراهم می شود.
این مسئول اقتصادی و کالاهای تنظیم بازار یزد به حمایت و همراهی با تامین نیاز مراکز تولیدی و صنعتی ابرکوه تأکید کرد و یادآور شد: این شهرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای کار و اشتغالزایی دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به نقطه نظرهای مسئولان محلی و امام ‌جمعه ابرکوه نسبت به حمایت از سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان کارآمد منطقه، مجموعه این سازمان در این راستا فعالیت دارد.
علمدار یزدی تاکید کرد: سعی می شود از ظرفیت‌ های موجود یزد به بهترین نحو برای شکوفایی اقتصاد ملی و استانی استفاده شود.
در شورای فرهنگ عمومی ابرکوه که با دستور کار ارائه راهکارهای تحقق بخشیدن به شعار سال برای رونق بخشیی به تولید ملی برگزار شد، امام‌جمعه ابرکوه گفت: مسئولان از سرمایه‌گذاران برای رونق تولید و افزایش اشتغال حمایت جدی داشته باشند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ادامه داد: مسئولان بویژه رئیس سازمان صمت از مراکز تولیدی که ظرفیت‌های موجود آنها به مرحله فعلیت نرسیده است ، حمایت و همراهی کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تأکید کرد: فرهنگ کار و تلاش و آینده نگری با زندگی مردم عجین شده است و نباید نسبت به تامین زمینه های لازم برای کار و تلاش شهرستان « اما و اگر» مطرح شود .
استاد حوزه علمیه ولیعصر( عج) ابرکوه خاطرنشان کرد: باید بستر کار برای سرمایه‌گذاران که زمینه اشتغال را برای افراد جویای کار فراهم می کنند، تسهیل شود.
امام‌جمعه مرکز شهرستان ابرکوه تصریح کرد: واحدهای تولیدی که به ‌نوعی با مشکل به حرکت در آوردن چرخه تولید روبروند با کمک مسئولان، باید مشکلات شان رفع شود تا زمینه رونق تولید در شهرستان بیشتر شکوفا شود.
همچنین فرماندار ابرکوه با اشاره به نامگذاری 1398 از سوی مقام معظم رهبری به‌ سال رونق تولید، اظهار کرد: در حوزه‌های صنعت و کشاورزی برای ایجاد واحدهای کم آبخواه، نوین و نیز توسعه صنعت سبز گردشگری برای تحقق شعار سال تلاش می‌کنیم.
محمد کاظمی نسب افزود: با وجود مشکلات حوزه اقتصادی و با توجه به 14.1 درصد آمار بیکاران از سال 1395، باید این پدیده اجتماعی و اقتصادی را مهار و در راستای کاهش آن تلاش کرد.
وی اضافه کرد: یکی از شاخص‌های حیات اقتصادی و توسعه، اشتغال است که سال گذشته 18 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر در ابرکوه پرداخت شد .
رئیس کار و گروه اشتغال ابرکوه ادامه داد: با پرداخت این میزان تسهیلات به کارآفرینان و متقاضیان اشتغال، 92 درصد طرح‌های اشتغال‌زا پارسال به بهره‌برداری رسید و زمینه اشتغال افزون بر 300 نفر فراهم شد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار