مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز در آئین تجلیل از مقام معلم و قدردانی از معلمان شاخص استان البرز،گفت: نیازمند تبیین جایگاه آموزش‌وپرورش و معلمان در جامعه هستیم.
کد خبر: ۷۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 05 May 2019

سالار قاسمی با تأکید بر اینکه راه برون‌رفت کشور از مشکلات و مسائل موجود ازجمله آسیب‌های اجتماعی، موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به دست فرهنگیان و تدبیر معلمان عملی می‌شود، گفت: معلم باید تکریم شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز با اشاره به اینکه نیازمند ترسیم صحیح جایگاه معلمان و پیشکسوتان فرهنگی در جامعه هستیم، گفت: آموزش‌وپرورش از سرمایه‌های کشور صیانت و پاسداری می‌کند.

قاسمی بابیان اینکه معلم تحول‌گرا و انسان‌ساز است، گفت: جایگاه تعلیم و آموزش‌وپرورش باید ارتقا یابد.

وی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه تکریم معلمان بدون توجه به معیشت و منزلت آن‌ها ممکن نیست، افزود: خواستار شکل‌گیری دبیرخانه دائمی ستاد بزرگداشت معلمان در کشور هستیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز در ادامه به مطالبات قشر فرهنگیان اشاره کرد و گفت: سازمان رفاهی معلمان و فرهنگیان باید شکل بگیرد، رتبه‌بندی معلمان توسط مجموعه حاکمیتی، دولت و مجلس به‌طور شایسته‌ای انجام شود.

قاسمی در بخش پایانی به سهم آموزش‌وپرورش از مالیات بر ارزش‌افزوده اشاره کرد و گفت: سهم آموزش‌وپرورش استان البرز در یک سال حدود ۶۳ میلیارد تومان است که اگر این میزان به ما پرداخت شود مشکلاتی ازجمله کمبود فضاهای آموزشی جبران خواهد شد.

وی اضافه کرد: قول می‌دهیم که با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان تراکم جمعیت در کلاس‌های درس بیش از ۳۰ نفر را به ۲۵ نفر برسانیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار