رییس دادگستری شهرستان آبدانان در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از کم کاری مدیران و عدم نظارت و بی توجهی دستگاهها نسبت به انجام وظایف محوله گفت :دادگستری روزانه دهها پرونده را رسیدگی و حداقل زمان صدور رای یک هفته است،لیک اگر همه دستگاهها وظایف خود را به درستی انجام دهند تعداد پرونده کاسته شده و مشکلی گریبان مردم را نمی گیرد.
کد خبر: ۷۴۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 05 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ،رییس دادگستری شهرستان آبدانان در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از کم کاری مدیران و عدم نظارت و بی توجهی دستگاهها نسبت به انجام وظایف محوله گفت :دادگستری روزانه دهها پرونده را رسیدگی و حداقل زمان صدور رای یک هفته است،لیک اگر همه دستگاهها وظایف خود را به درستی انجام دهند تعداد پرونده کاسته شده و مشکلی گریبان مردم را نمی گیرد.

علیرضا طهماسبی گفت: از بانکها در پرداخت تسهیلات به مردم جهت رفع گرفتاریها باید تشکر کرد اما در بازپرداخت آن نباید آنها را تحت فشار قرار داده و پرونده آنها را به دادگستری ارجاع داد بلکه بایستی تمهیداتی اندیشیده شود تا هم بانکها به منابع خود دست یافته و هم فشار کمتر بر مردم وارد شود.
 
وی ادامه داد :بعضا دیده شده بعضی بانکها در استمهال وامها کوتاهی کرده که از دید دستگاه قضا پنهان نیست و آنها را رصد و در صورت نیاز ورود می کند.
 
وی خاطرنشان کرد:عده ای گردن کلفت با دریافت تسهیلات کلان بانکی از پرداخت آن سرباز می زنند، بانکها باید از طریق اداره ثبت اسناد و املاک اقدام کرده و اموال آنها را مصادره کنند.

این مقام قضا با انتقاد از عملکرد شهرداری آبدانان و خطاب قرار دادن شهردار این شهر بیان داشت :خیابانها و کوچه های شهر به مخروبه تبدیل شده اند بطوریکه داد مردم را درآورده، این نهضت آسفالتی که هر روز شعارش را میدهید کجاست؟ نکند در آسفالت هم تحریم شده ایم!!!

طهماسبی تاکید کرد :بهتراست اعضای شورا و شهردار بجای جنگ و جدال با هم ، جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را بگیرند.

این مقام قضایی همچنین به نقد از عملکرد  اصناف پرداخت و گفت: همه ما برای رضایت مردم و سربلندی در پیشگاه خدا خدمت میکنیم، امروزه شاهدیم که نظارتی بر قیمتهای بازار وجود ندارد و قیمتها لحظه ای افزایش پیدا می کنند.
اتاق اصناف حتی در توزیع گوشت سهمیه ای عدالت اجرا نکرده و بر اساس گزارشات دریافتی گوشت سهمیه ای مردم را با تلفن بین دوستان و آشنایان خود تقسیم کردند.( البته رییس اصناف ابدانان در این جلسه آن را به شدت تکذیب کرد).

نهادهای فرهنگی هم از گزند انتقادات طهماسبی برحذر نمانده و مورد شماتت قرارگرفته  و در این باره اظهار داشت :جای تعجب و تاسف دارد که در طول کمتر از یک ماه اول سال ۱۷ مورد طلاق توافقی صورت گرفته که نیاز است نهادهای مسئول با آگاه سازی مردم از این معضل اجتماعی و پدیده شوم جلوگیری کنند.

وی در پایان نقبی به قاچاق دام زد و تصریح کرد علیرغم دستورالعملهای لازم در جلوگیری از خروج دام اما همچنان شاهد خروج دامهای آبدانان هستیم و انتظار است اداره دامپزشکی با استمداد از نیروهای نظامی و سپاه راههای خروج دام را مسدود کنند.
 
گزارش از بهروز مردانی 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار