مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان:
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر شکر مورد نیاز اصفهان از یزد تأمین می‌شود، گفت: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم درج قیمت، گران‌فروشی و تقلب بیشترین تخلفات مربوط به طرح بازرسی ماه رمضان در اصفهان است.
کد خبر: ۷۴۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 06 May 2019
به گزارش تابناک، جواد محمدی فشارکی در خصوص طرح بازرسی ویژه ماه رمضان، اظهار کرد: طرح بازرسی ماه رمضان از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شد که 95 بازرس حقوق‌بگیر و 245 بازرس افتخاری در این ایام نظارت دارند.
 
وی افزود: در بازرسی‌های هشت روزه از ابتدای طرح، چهار هزار و 964 بازرسی انجام و 62 پرونده تشکیل شد، بیشترین تخلفات مربوط به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم درج قیمت، گران‌فروشی و تقلب بوده است.
 
مدیربازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اظهار کرد: اصولاً کالاهایی همچون زولبیا و بامیه، آش و حلیم، کله‌پاچه، گوشت قرمز، گوشت سفید، حبوبات، نانوایی‌ها و ... در این دوره بیشتر مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.
 
وی خطاب به شهروندان گفت: در صورت هرگونه شکایت و گزارش می‌تواند با شماره تلفن 32352012 یا 32352013 تماس بگیرند و یا به‌صورت مکتوب در سایت بازرسی اصناف شکایات خود را ثبت کنند.
 
محمدی فشارکی در خصوص کمبود شکر و ماکارونی در فروشگاه‌های اصفهان و گرانی آن در بازار، گفت: واقعیت این است که در اصفهان شکر و ماکارونی موجود است، البته قیمت ماکارونی افزایش یافته، چراکه با افزایش نرخ مواد اولیه و دستمزدها، تولیدکنندگان ناچار به بالا بردن قیمت‌های خود می‌شوند.
 
وی همچنین در خصوص گرانی شکر و نبود آن در بازار، اظهار کرد: شکر در بازار موجود است، پیش‌ازاین یکی از اشتباهات مجموعه‌های دولتی عدم اعتماد به اصناف بود که شکر تنها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رفاه و شرکت تعاونی‌ها توزیع می‌شد و تنها افراد خاص از این مراکز خرید می‌کردند که این موجب توزیع نامتعادل اجناس می‌شد.
 
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان افزود: در نشست با سه اتحادیه مواد غذایی، خواروبار و آجیل و سقط فروش به هرکدام سهمیه‌ای بین 50 تا 80 تن شکر داده‌ شد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر شکر مورد نیاز اصفهان از یزد تأمین می‌شود، اظهار کرد: دو روز پیش 30 تن شکر برای توزیع در واحدهای صنفی وارد اصفهان شد، البته این میزان نسبت به جمعیت اصفهان کم است.
 
محمدی فشارکی تأکید کرد: در حال حاضر شکر در اصفهان موجود است اما احتمال ضعف در توزیع شکر وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
باسلام .فقط شکر؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار