وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تنها راهگشای تأمین داروی کشور تخصیص ارز به نرخ دولتی 4200 تومان است و درصورت افزایش نرخ ارز در این حوزه دچار مشکل می شویم.
کد خبر: ۷۴۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 07 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر خود به شهرستان اشتهارد گفت: بزرگترین حمایت دولت از صنعتگران حوزه دارو مقابله با واردات داروهای مشابه است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به این مطلب که سعی داریم نظام را با تولیدات داخلی همگام کنیم، بیان کرد: تولید صنعتی و انبوه داروهای داخلی در سطح بالا انجام می شود و تلاش می کنیم مسائل فنی در تولیدات دارو نیز رفع شده و محصول با کیفیت بالا تولید شود.

وی ادامه داد: داروهایی که امروز به عنوان مواد اولیه ضدسرطان و ضد دیابت با کمک بخش خصوصی رونمایی شد اقدام خوبی قلمداد می شود و این افتتاحیه به شکل قابل توجهی ارزبری را در حوزه داروهای ضدسرطان و ضددیابت کاهش می دهد.

این مقام مسؤول با اشاره به مطلوب بودن وضعیت تولید دارو در کشور و با بیان اینکه این داروها به تولید صنفی رسیده اند، مطرح کرد: تلاش می کنیم در راستای تحقق شعار سال و با کمک بخش خصوصی در مسیر موفقیت کشور حرکت کنیم.

برچسب ها: ارز دولتی ، دارو ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار