مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ها، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی در پاره ای نقاط استان اوایل وقت جمعه تا عصر جمعه پیش بینی می شود.
کد خبر: ۷۴۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 09 May 2019

منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج خرد مقیاس با دامنه کوتاه از سطوح میانی در منطقه است که به دلیل محلی و نقطه ای بودن اثر آن، انتظار وزش باد گاهی شدید همراه با گرد و خاک، رگبار، رعد و برق و پاره ای نقاط تگرگ می رود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز اظهار کرد: گفتنی است به علت کوتاه بودن زمان فعالیت این سامانه به تناوب از اوایل وقت جمعه تا عصر جمعه آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ها، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی در پاره ای نقاط استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: امروز پنج شنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با رشد تدریجی ابر و وزش باد گاهی شدید است و احتمال رگبار و رعد و برق در شب نیز وجود دارد.

رحمانیان ادامه داد: برای فردا جمعه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق، وزش باد گاهی شدید و تگرگ و برای شنبه نیز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی شدید پیش بینی شده است.

برچسب ها: هواشناسی ، رگبار ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار