معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: نگاه ویژه‌ای در بحث تخصیص اعتبارات برای بازسازی مناطق سیل‌زده صورت گیرد.
کد خبر: ۷۴۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 10 May 2019

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: نگاه ویژه‌ای در بحث تخصیص اعتبارات برای بازسازی مناطق سیل‌زده صورت گیرد.
مهدی رازجویان امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های روستایی مازندران براثر وقوع سیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: 700 روستای مازندران درگیر سیل شد که براثر سیل شاهد رانش‌‌های متعددی در این محور بودیم.

وی افزود: این‌گونه نبود که براثر وقوع سیل راه‌های روستایی شاهد آب‌گرفتگی در تمامی روستاهای مازندران باشیم در برخی از روستاهای حاشیه دریا سیل منجر به ماندابی شده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران اضافه کرد: در روستاهای بالادست استان آب‌گرفتگی نداشتیم ولی بارش برف تا ارتفاع دو تا 2.5 متر گزارش شد که منجر به رانش شد.

رازجویان با اشاره به باز بودن تمامی راه‌های روستایی استان مازندران، اظهار کرد: تردد در تمامی راه‌های روستایی برقرار بوده ولی تردد همانند قبل از سیل نیست.

وی تصریح کرد: در ارتباط با حل مشکلات در راه‌های روستایی مازندران در محدوده راه‌ها به اداره کل راهداری ابلاغ شد و در جاده‌هایی که در داخل بافت روستا بوده به بنیاد مسکن ابلاغ شد که در حال انعقاد تفاهم‌نامه با پیمانکار هستند که مستلزم تخصیص اعتبارات است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تأکید بر اینکه با این اعتبارات نمی‌توان تمام راه‌های روستایی استان را به سرانجام رساند، گفت: نیاز است در این زمینه نگاه ویژه‌ای در بحث تخصیص اعتبارات برای بازسازی مناطق سیل‌زده صورت گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار