امام جمعه کرج با اشاره به اتفاقات اخیر حوزه آموزش و پرورش و انتشار کلیپ های دانش آموزان گفت: وزیر مربوطه موضوع را انکار می کند در حالیکه انتظار می رود پاسخگوی شرایط موجود باشد.
کد خبر: ۷۴۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 11 May 2019

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه با تأکید بر اینکه دشمن سعی در نابود کردن اعتقادات و باورهای ما دارد گفت: در رابطه با اتفاقات اخیر حوزه آموزش و پرورش و انتشار کلیپ های دانش آموزان در مدارس مختلف باید هوشیار عمل کنیم و متخلفین شناسایی شوند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه وزیر مربوطه اصل موضوع را انکار می کند در حالیکه انتظار می رود پاسخگوی شرایط موجود باشد، اظهار کرد: از وزیر و مسؤولان مربوطه دعوت می کنیم با مراجعه به مدرسه مقابل مصلی بررسی کنند که این اتفاق افتاده است یا خیر؟ مادر یکی از دانش آموزان به بنده مراجعه کرد و تصاویری مبنی بر تأیید این ادعا در دست داشت.

آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: چرا یک سیاست غلط باید موجب شود تا قشر جوان آینده خود را خراب کنند؟ قشر جوان تمدن ساز هستند و نباید آینده آن ها تخریب شود.

وی اذعان کرد: در برخی شرایط به مسؤولین اعلام می کنیم که مشکلات را برطرف کنند اما مدتی بعد اعلام می کنند که اشتباهی وجود نداشته و غرض ورزی در کار بوده است.

بیانیه شورای امنیت ملی کشورهای غربی را به هراس انداخت

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و گفت: این بیانیه که خطاب به پنج کشور باقی مانده در برجام اعلام شد، کشورهای اروپایی را عصبانی کرد و به هراس انداخت.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: هنگامی که آمریکا قصد نقض برجام را داشت اقداماتی از جمله تحریم، مصادره اموال کشورمان، تصویب برخی موارد علیه ایران، خروج از برجام و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را انجام داد.

وی با بیان اینکه ایران می توانست اقداماتی متقابل انجام دهد اما آقایان به جای عبرت گرفتن، دل خود را به وعده های اروپاییان خوش کردند، عنوان کرد: حتی شرط های مقام معظم رهبری برای ارتباط با اروپاییان نیز نادیده گرفته شد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه مردم همواره همراه و همدل مسؤولانی خواهند بود که برای اقتدار کشور در تلاش هستند، بیان کرد: دولت های مستکبر باید بدانند که تا رسیدن به نتایج مطلوب از مبارزه علیه آن ها دست نخواهیم کشید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به جریانات اخیر پیش آمده در کشور اشاره کرد و گفت: در این شرایط بحرانی دوستان و دشمنان مشخص می شوند؛ چین و روسیه از ایران حمایت کردند و عراق نیز فشارهای آمریکا علیه ایران را نپذیرفت.

آیت الله حسینی همدانی اذعان کرد: ما اسلام وطنی هستیم و هر جایی که مسلمانان باشند وطن ما است اما به یکباره مسؤولی در بدنه نظام می گوید اگر فشار تحریم ها ادامه پیدا کند برادران افغان را از کشور بیرون خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدتی است صحبت های غربی پسند در کشور صورت می گیرد و خطاب به مسؤول مذکور اظهار کرد: ما هدف شما را می شناسیم اما باید بدانید کجا را خراب می‌کنید. این بیانات همسو با سخنان رئیس جمهور آمریکا است. این چه ادبیاتی است که شما دارید؟

انتصابات سیاسی مورد نقد هستند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: شرایط فعلی مجلس را مرور و بررسی کنید، نمایندگان در جایی که باید ورود کنند دخالتی ندارند. انتخاب باید با دقت توسط ما انجام شود.

آیت الله حسینی همدانی افزود: مدیرکلی تخلف می کند و زمانی که می گوییم باید عوض شود می شنویم آقایان در جای دیگر وساطت می کنند تا فرد در جایگاه خود باقی بماند.

امام جمعه کرج اظهار کرد: انتظار نداریم ائمه جمعه در عزل و نصب ها دخالت کنند اما برخی اوقات چنین مسائلی به گوش می رسد که باید اصلاح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار