مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری درخصوص توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: امروز بخش خصوصی پیشرو مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۷۴۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 11 May 2019

نادر ثناگو مطلق در نشست شورای مدیران زیر مجموعه اقتصاد و دارایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز افزود: باید در شرایط کنونی کشور به نحوی عمل کنیم که در حوزه جنگ اقتصادی نه تنها مغلوب نشویم بلکه پیشرو وپیشگام حرکت کنیم .
وی با اشاره به اینکه بهترین راه مقابله با دشمنان، خدمت به مردم است اظهار داشت: این اعتقاد ما است و تلاش می کنیم تا به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهیم.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید گفت: یکی از مهم ترین اهداف ما رفع موانع تولید و کمک بیشتر به بخش خصوصی برای این است که بتوانند بهتر و بیشتر تولید کنند.
وی در ادامه به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این مجموعه یک دستگاه ملی است که در استان مستقر شده و می توان این استقرار را به فال نیک گرفت، از 2 سال گذشته فعال شدن استقرار دوباره صنایع در حوزه هایی از جمله بازرگانی و موضوعات مربوط به منطقه پیام را داشته ایم که در حال گسترش آنها هستیم.
ثناگو مطلق استقرار نمایشگاه دائمی استان در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی پیام را نشان از اهمیت بالا و دارا بودن ظرفیت مناسب این منطقه برای توسعه کسب و کار و بالا بردن بهره وری بخش خصوصی عنوان و افزود: ارتباطات خوبی با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در منطقه پیام برقرار کرده ایم و به جرات می توان گفت امروز منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از فعال ترین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور محسوب می شود.
وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه ویژه پیام بهترین فرصت را برای توسعه پایدار، رونق تولید و اشتغال در استان ایجاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار