سرپرست معاونت امور اقتصادی خوزستان عنوان کرد:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار به ثبات رسیده است، گفت: 3 هزار تن شکر با قیمت هر کیلوگرم 3 هزار و 400 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۴۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 14 May 2019

سید نوراله حسن زاده با اشاره به آخرین وضعیت بازار مرغ و شکر در خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت مرغ در بازار استان ثبات پیدا کرده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما در رابطه با بحث شکر، مشکلاتی در بحث توزیع وجود دارد و باید نسبت به حل این مشکلات اقدام شود.

وی افزود: برای حل مشکل شکر تصمیم گرفته‌ایم بحث توزیع شکر را در سطح وسیعی در استان آغاز کنیم و شکر را در اختیار مردم قرار دهیم تا مشکلات کنونی که برای توزیع شکر در استان وجود دارد حل شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: سازمان صمت اعلام می‌کرد که شکر نباید بدون حضور بازرسان این سازمان توزیع شود اما اکنون این قانون برداشته شده تا شکر با کمک شرکت‌های پخش و در سطح وسیعی در سراسر استان توزیع شود.

حسن زاده عنوان کرد: در حال حاضر 3 هزار تن شکر آماده توزیع وجود دارد و این حجم عظیمی است که باید در اختیار مردم قرار بگیرد. اینکه شکر در اختیار مردم نباشد و قیمت آن روز به روز افزایش پیدا کند صحیح نیست و باید این حجم از شکر میان مردم توزیع شود.

وی ادامه داد: شکر با قیمت هر کیلوگرم 3 هزار و 400 تومان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. توزیع نیز به صورت سراسری خواهد بود و فقط مربوط به یک یا دو محله نیست زیرا باید شکر در همه بخش‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد و جای نگرانی در این زمینه نیست.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار