رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ازشناسایی و انهدام باند سارقان گوشی همراه و کشف 9 فقره سرقت در این خصوص در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 14 May 2019

باند سارقان گوشی همراه در قزوین منهدم شد

به گزارش تابنک قزوین، سرهنگ آرش مرادی،رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در تشریح این خبر بیان داشت: در پي وقوع يك فقره سرقت بعنف از یک شهروند قزوینی و مراجعه به کلانتری ،پرونده ای در این خصوص تشکیل و موضوع با تشکیلکارگروهی توسط پلیس آگاهی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی پلیسی و با همکاری ماموران کلانتری "17 غیاث آباد " هویت 2 سارق شناسایی و در یک اقدام ضربتی در قزوین دستگیری و در مقر پلیس در بازجویی ماموران به 6 فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف و یک مالخر را در این خصوص به پلیس معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اضافه کرد: با شناسایی و دستگیری مالخر در بازرسی از مغازه موبایل فروشی تعداد 7 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص کلیه مالباختگان که اغلب پسران جوان و نوجوان بودند با مراجعه به مقر پلیس سارقان را مورد شناسایی قرار داده و متهمان در بازجوئی فنی پلیسی 2 نفر دیگر از همدستان خود را نیز معرفی و توسط پلیس در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان با استفاده از موتورسیکلت و با چهره پوشانده پس از شناسایی سوژه اقدام به زورگیری و سرقت گوشی و وجه نقد آنها اقدام می کردند عنوان کرد: همدستان سارقان نیز به 3 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و جمعا این باند متلاشی شده به 9 فقره سرقت به عنف در قزوین اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته جهت پیگیری به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد:شهروندان حتما در زمان مکالمه با گوشی همراه در معابر و سطح شهر مراقبت های لازم را داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را با پلیس، از طریق تلفن 110 در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار