بازگشت مجیدجلالی به نیمکت زمین فوتبال پس از تنش و جنگ لفظی یک هفته گذشته که به خداحافظی او انجامیده بود و حضور اندک تماشاگران مهم ترین حاشیه آخرین بازی نساجی مازندران بود که دست برقضا با پیروزی 2 بر صفر به پایان رسید.
کد خبر: ۷۴۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ 17 May 2019

بازگشت مجیدجلالی به نیمکت زمین فوتبال پس از تنش و جنگ لفظی یک هفته گذشته که به خداحافظی او انجامیده بود و حضور اندک تماشاگران مهم ترین حاشیه آخرین بازی نساجی مازندران بود که دست برقضا با پیروزی 2 بر صفر به پایان رسید.

ایرنا ، مجید جلالی مشهور به آقامعلم فوتبال ایران که عصر روز گذشته به دلیل اخراج دستیارش از زمین تمرین استادیوم شهید وطنی قائمشهر در پیام اینستاگرام از هواداران نساجی خداحافظی کرده بود و امیدی هم به بازگشتش نبود ، برای بازی آخر به جمع سرخپوشان برگشت و نیمکت سرمربیگری را خالی نگذاشت.
جلالی که پس از باخت برابر صنعت نفت آبادان در بازی خانگی آن هم با ترکیب 10 نفره حریف مورد انتقاد مدیریت باشگاه قرار گرفته بود ، ابتدا به صورت ملایم انتقاد را به خود مدیران برگرداند ولی دستیارش حمید مطهری یک هفته بعد مسایل و مشکلات مدیریتی تیم را به صورت شفاف تر رسانه ای کرد تا حاشیه های نماینده مازندران در لیگ برتر در آخرین روزهای لیگ هیجدهم پر رنگ تر از متن شود.
پاسخ باشگاه نساجی به انتقادات مطهری اما اخراجش از تیم بود که با مخالفت جلالی مواجه شد و کار را به آنجا رساند که مدیریت باشگاه سرپرست تیم را هم به خاطر عدم اخراج مطهری برکنار کرد تا آقا معلم بیشتر احساس تنهایی کند.
جلالی با اخراج دو تن از همکارانش و در حالی که قرار بود آخرین تمرین را به بازیکنان پیش از بازی با پیکان دیکته کند ، زمین را ترک کرد و با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی از هواداران نساجی خداحافظی کرد و تمرین تیم هم با حضور دو کاپیتان تیم برگزار شد. به همین دلیل هم قائم مقام نساجی پس از این تحولات اعلام کرد که احتمالا در بازی مقابل پیکان باز هم هدایت تیم بر عهده کاپیتان ها خواهد بود و یا تصمیم جدیدی گرفته می شود.
اگر چه پیام خداحافظی جلالی و حاشیه های دو هفته گذشته بسیاری از هواداران نساجی را دلسرد کرد و امشب هم حضورشان در استادیوم وطنی اندک بود ، ولی همین تعداد به محض این که چشمشان به آقامعلم افتاد او را مورد تشویق قرار دادند.
ورزشگاه وطنی همواره در بازی های خانگی نساجی با حضور 10 تا 12 هزار نفر مملو از تماشاگر می شد ولی امشب بر اساس برآورد خبرنگاران حداکثر پنج هزار تماشاگر حضور داشتند.
برخورد مهربانانه نیروی انتظامی با تماشاگران و ورود بدون دغدغه اکثر تماشاگران به ورزشگاه خاطره خوبی را در آخرین دیدار لیگ هیجدهم برای تماشاگران مازنی رقم زد.
درگیری لفظی حامد شیری بازیکن نساجی با عیسی ال کثیر بازیکن خط میانی پیکان تهران از دیگر حواشی بود که با حضور به موقع داور و پادرمیانی بازیکنان دو تیم ختم به خیر شد.
در دقیقه 90 بازی نیز درگیری بین بازیکنان نساجی و پیکان تهران رخ داد که داوران لاشا توتادزه از نساجی را با کارت قرمز از زمین خارج کردند و به دو بازیکن پیکان هم کارت زرد دادند.
اخراج احسان قهاری به دلیل خطا بر روی بازیکن پیکان در دقیقه 95 از دیگر حواشی این بازی بود.
همچنین داور ، تراب پور ، مربی دروازه بان های نساجی را نیز به دلیل اعتراض به داوری از نیمکت اخراج کرد.
خوش و بش مجید جلالی سرمربی سابق تیم پیکان که نیم فصل اول به دلیل نتایج ضعیف از این تیم برکنار شده بود با حسین فرکی سرمربی فعلی این تیم تهرانی هم نظر بسیاری را به عنوان یکی از جلوه های ویژه این بازی جلب کرده بود.
هواداران کم شمار نساجی مازندران پس از پایان این دیدار که آخرین بازی لیگ برتر بود به خاطر این که تیم محبوبشان در لیگ ماندگار شد تا استان های شمالی با سقوط سپیدرود رشت در بالاترین سطح فوتبال کشور بی نماینده نمانند ، به جشن و پایکوبی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار