فرمانده انتظامی استان اردبیل از بازگشایی محور خلخال به پونل خبر داد و گفت: در حال حاضر این محور برای تردد خودروهای سبک مهیا شده است.
کد خبر: ۷۴۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 18 May 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: محور خلخال به پونل مهرماه سال گذشته به دلیل رانش کوه، بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شد و از این مدت تاکنون تردد در این محور میسر نبوده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از بازگشایی محور خلخال به پونل خبر داد و گفت: این محور با تلاش‌های عوامل پلیس راه و راهداری استان بازگشایی شده و در حال حاضر این محور برای تردد خودروهای سبک مهیا شده است.

وی بیان کرد: برای بازگشایی این محور نیروهای راهداری و پلیس راه در شهرستان‌های خلخال، تالش و رضوان‌شهر تلاش کرده و توانستند این محور را برای تردد خودروها آماده کنند.

حسینی از اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین در این محور خبر داد و افزود: به دلیل خسارت وارده به پل طاقی کیلومتر 13 محور خلخال به پونل در حال حاضر تردد خودروهای سنگین در این مسیر ممنوع بوده و این خودروها می‌توانند از محور جایگزین اسالم به خلخال برای تردد استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به خطرات احتمالی که تردد خودروها در محور خلخال به پونل وجود داشت ماموران پلیس راه حضوری موثر در هنگام مسدود بودن در این محور داشته و از تردد خودروها در این مسیر جلوگیری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار