نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: برخی معتقد هستند با استانی شدن انتخابات، گزینه ها لیستی می ‌شود اما مگر بدون پول کسی را در لیست انتخابات ثبت نام می کنند؟
کد خبر: ۷۴۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 18 May 2019
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا سخنانی گفت که جای تامل دارد، از سیاه نمایی برخی نمایندگان مجلس تا خط فقر، کسب و کارهای انتخاباتی و کاهش قیمت خودرو.  
عزیز اکبریان هم همانند بسیاری از تحلیلگران اعلام کرد که هیچ جنگی رخ نخواهد داد و اگر چه دشمن همچنان تحریم ها را به عنوان راه مقابله با ایران در پیش گرفته و مانع ورود اب و غذا شده است اما اراده مردم سست نمی شود.  
بر اساس اظهارات این نماینده مجلس، ایران برای فروش 500 هزار بشکه، 300 هزار بشکه یا صفر شدن فروش نفت سناریوهایی در نظر دارد اما نباید از سیاه ‌نمایی های داخلی به ویژه توسط برخی نمایندگان مجلس غافل شد.  
اکبریان می گوید متأسفانه در صدا و سیما هم هر نماینده ‌ای که دروغ می‌گوید تیتر اخبار می‌ شود، خط فقر سه میلیون و 500 هزار تومان شده و برای اجرای طرح کوپنی شدن کالاها نیز گوش شنوایی وجود ندارد.  
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در واکشن به کاهش یا افزایش قیمت خودرو اعلام می کند که توقع دارید به مردم دروغ بگویم؟ یا در بخش دیگری از سخنانش معتقد است باید به جای جمع اوری کالای قاچاق در داخل، مبادی ورودی بسته شود.  
اکبریان که به گفته خودش با استانی شدن انتخابات مخالف است، اجرای این طرح را همراه با فساد و بالا رفتن افزایش هزینه انتخابات دانسته و می گوید: برخی معتقد هستند با این قانون انتخابات لیستی می ‌شود اما مگر بدون پول کسی را در لیست انتخابات ثبت نام می کنند؟ 
اگر هزینه انتخابات برای یک نامزد 200 میلیون باشد می‌گویند 500 میلیون بده تا در لیست انتخابات قرار بگیری، به این سادگی نیست، لیست برای برخی به یک کسب و کار تبدیل شده است،  لیست جناح چپ، لیست جناح راست و  دیگر موارد یک دکان است.  
البته مواضع بالا در حالی توسط عزیز اکبریان گرفته شده است که بر اساس قانون مصوب، این نماینده نمی تواند بار دیگر به عنوان نامزد در انتخابات شرکت کند.
برچسب ها: اکبریان ، انتخابات ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار