نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد و راه اندازی 2 بیمارستان مهم در مهاباد، خدمات درمانی و بستری کامل را در اختیار مردم این شهرستان و شهرهای جنوب استان قرار خواهد داد و عملیات احداث بیمارستان 350 و 96 تختخوابی به مرحله آغازین رسیده است.
کد خبر: ۷۴۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ 18 May 2019
عملیات احداث 2 بیمارستان جدید به زودی در مهاباد آغاز می‌شود

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  جلال محمودزاده در خصوص آخرین وضعیت ایجاد و احداث دو بیمارستان 350 تختخوابی و همچنین بیمارستان 96 تختخوابی تامین اجتماعی در مهاباد، اظهار داشت: یکی از اقدامات مناسبی که در راستای ارائه خدمات بهداشتی پزشکی مناسب و درخور شأن مردم شهرستان و شهرهای همجوار صورت گرفته شده، ایجاد بیمارستان‌های جدید در مهاباد است.

وی افزود: در همین راستا با رایزینی‌های مناسب علاوه بر تجهیز و گسترش بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد، بودجه مناسب به منظور احداث  بیمارستان جدید با مجموع ظرفیت‌ حدود 450 تختخواب در این شهر، فراهم شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر پیمانکار توانمند این بیمارستان 350 تختخوابی مهاباد مشخص شده و در نشست روزهای اخیر با معاون وزیر بهداشت بر تسریع شروع به کار ساخت این بیمارستان تاکید شد.

وی با بیان اینکه به منظور ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد نیز موفق به دریافت بودجه مناسب شده‌ و تا دو ماه دیگر نیز احداث آن آغاز به کار می‌شود، اظهار داشت: با وجود اینکه در حال حاضر در حدود 50 بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در کشور پس از کلنگ‌زنی هنوز موفق به دریافت اعتبار لازم برای آغاز ساخت‌ و ساز نشده‌اند، بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری هیئت مدیره این سازمان در حال طراحی نقشه توسط شرکت سازنده بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور است.

محمودزاده همچنین در خصوص آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان نیز گفت: منطقه ویژه اقتصادی مهاباد پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان و دفتر مناطق آزاد کشور به همراه 80 منطقه دیگر کشور به مجلس راه یافت که پس از تصویب در مجلس نیز به شورای نگهبان ارجاع داده شد.

وی افزود: شورای نگهبان به تمامی 80 منطقه ویژه اقتصادی و تجاری پیشنهادی مجلسی‌ها به دلیل ناعادلانه بودن این تقسیمات، ایراد وارد کرد که پس از ارجاع دوباره این مصوبه به مجلس در حال حاضر اقدامات لازم در رفع ایرادات آن، در کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار