چرا وزیر آموزش و پرورش به جای سفر به طالقان به مدارس کرج سر نزد؟ مدارسی که در خطبه های اخیر نماز جمعه مورد تاکید نماینده ولی فقیه در استان البرز بود.
کد خبر: ۷۴۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 19 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ استان البرز میزبان وزیری بود که در سکوت خبری رسانه ها به شهرستان طالقان سفر کرد تا علاوه بر بازدید از مدرسه شبانه روزی سمیه، در محفل انس با قران دانش آموزان و ... شرکت کند.  

اگر چه خوش انصافی رسانه ای حکم می کند که بگوئیم استانداری البرز اخبار حضور سید محمد بطحایی در شهرستان طالقان انعکاس داد اما جای سوال است که آموزش و پرورش به عنوان متولی این برنامه چرا خبرنگاران را از این سفر بی اطلاع گذاشته است؟ 
آیا عدم اطلاع رسانی به اصحاب رسانه برای حضور بطحایی، به دلیل سوالات احتمالی خبرنگاران درباره نتیجه پیگیری این وزارتخانه در باب موضوع بررسی ناهنجاری اخیر و پخش کلیپ خواننده زیر زمینی در مدارس بود؟  
چرا وزیر آموزش و پرورش به جای سفر به طالقان به مدارس کرج سر نزد؟ مدارسی که در خطبه های اخیر نماز جمعه مورد تاکید نماینده ولی فقیه در استان البرز بود.  
بدون شک ماجرای پخش کلیپ یک خواننده زیر زمینی طی روزهای اخیر در مدارس سراسر کشور را همگی در ذهن دارند، اتفاقی تلخ که در قالب نفوذ فرهنگی یا همان سند ننگین 2030 به فضای آموزشی کشیده شد تا نسل آینده ساز ایران را در دامی که غرب برای باورهای جوانان و نوجوانان پهن کرده است بیاندازد. 
آیت الله حسینی همدانی، رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز نخستین شخصی بود که در استان نسبت به این بی بند و باری واکنش نشان داد و در خطبه های نماز جمعه 20 اردیبهشت ماه گفت: جای تاسف فراوان است که در مسیر طراحی شده دشمن حرکت می کنیم و خود را به غفلت می زنیم، از مهد کودک، مدارس و دانشگاه ها شروع کرده اند و در خیابان، محل کار و هر جا که بتوانند حرمت شکنی را ترویج می دهند. 
 آقایان به جای برخورد قانونی مسائل مذکور را توجیه کرده و اصل قضیه را کتمان می کنند، سال گذشته راجع به موارد مدارس استان البرز تذکر دادم اما نامه دادند که این گونه نیست در حالی که بنده تا به مسئله ای یقین نداشته باشم ان را بیان نمی کنم، اخیرا تخلفاتی در مدارس صورت گرفته و در فضای مجازی پخش شد اما متاسفانه وزیر مربوطه بجای پاسخگو بودن اصل مطلب را انکار می کند.   
 فرزندان ملت امانت در دست آموزش و پرورش بوده، آینده کشور و تمدن ساز هستند، بیانات رهبری را که طی روزهای اخیر فراموش نکرده اید؟ چرا اجازه می دهید با سیاست های غلط فرزندان مردم اینده خود را از دست دهند؟   
به وزیر مربوطه عرض می کنم جای انکار نبود، شما یک سفر به کرج بیایید و به مدرسه دخترانه روبروی مصلی کرج یک سری بزنید و سوال کنید که آیا این قصه در مدرسه اتفاق افتاده است یا خیر؟  مادر یکی از دانش آموزان به بنده مراجعه کرد و تصاویری مبنی بر تأیید این ادعا در دست داشت. 
چرا یک سیاست غلط باید موجب شود تا قشر جوان آینده خود را خراب کنند؟ قشر جوان تمدن ساز هستند و نباید آینده آن‌ها تخریب شود. 
متاسفانه جالب است که به مسئول مربوطه می گویئم اقدام کند اما بعد از یک مدت می گوید بررسی کرده ایم مسئله ای که شما اعلام کرده اید نبوده است، آقایان بفهمید که دشمن قصد نابود کردن باورها، ارزش ها، دین و اعتقادات ما را دارد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار