استاندار اصفهان در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان گلپایگان اظهارداشت: در جنگ اقتصادی و شرایط سخت کشور، بایستی کمک به تولیدکنندگان، در جهت رونق اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر شود.
کد خبر: ۷۴۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 19 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان گلپایگان، با اشاره به سوابق انقلابی مردم گلپایگان در قبل و بعد از انقلاب، اظهارداشت: این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم شهدای گرانقدر در دفاع از میهن اسلامی دریغ نکرد و اکنون سردار سلامی فرزندی برومند از خطه گلپایگان فرماندهی کل سپاه را بر عهده دارد.
استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به شرایط سخت و جنگ اقتصادی در کشور، تصریح کرد: در زمانی که تولیدکنندگان برای تامین مواد اولیه، نقدینگی و فروش محصولات خود با مشکلات فراوانی مواجه هستند و استکبار جهانی همه توان خود را برای ایجاد مشکلات اقتصادی علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی به کار گرفته است راهی جز کمک به تولیدکنندگان، رونق اقتصادی و اشتغالزایی نداریم.
عباس رضایی با بیان اینکه پایداری و مقاومت ملت و دولت مقابل زیاده خواهی های استکبارجهانی موجب شده تا هجمه های ناجوانمردانه، شرایط سختی را بوجود آورد، اظهارداشت: ملت ایران روزهای سخت تر از شرایط کنونی را پشت سرگذاشته است و به یاری خداوند شرایط امروز را هم پشت سر خواهد گذاشت.
استاندار اصفهان افزود: در این شرایط سخت، مردم نیز از کارگزاران نظام و ما دولتی ها انتظار دارند به تولیدکنندگان کمک کنیم.
رضایی با بیان اینکه کسی که یک شغل ایجاد کند قهرمان واقعی است و کسی که در زمینه کمک به واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال کوتاهی کند، خائن به ملت و وطن است، از همه دستگاههای اجرایی و ادارات استان خواست که برای تولید و اشتغالزایی هرکاری از دستشان برمی آید انجام دهند. 
استاندار اصفهان در پایان اظهارداشت: خوشبختانه وحدت و همدلی خوبی بین مدیران ، نمایندگان مجلس و مسئولان نهادهای مستقر در این شهرستان وجود دارد و انتظار می رود با استفاده از این ظرفیت ها در حد توان برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی، رونق تولید و کاهش بیکاری استان اصفهان تلاش شود.
شایان ذکر است حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از شرکت لبنی پگاه، شرکت‌های سهامی زراعی، دیار خودرو، سرد ساز خودرو و مجموعه تفریحی و ورزشی در حال ساخت "خورشید" در شهر گلشهر و نشست با مدیران کارآفرینان شرکت‌های صنعتی از برنامه‌های سفر استاندار و هیئت همراه به این شهرستان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار