مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی فاز دوم پروژه گازرسانی بخش آسارا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ روستا در شهرستان طالقان از نعمت گاز برخوردار شده و در ۳۸ روستا این عملیات در حال اجرا است، تا دو سال آینده ۷۵ روستای طالقان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 21 May 2019

حسین تقی نژاد گفت: در محور کرج - چالوس حوزه استحفاظی استان البرز پانزده روستای در پایین سد و ۳۸ روستای در بالای سد به همراه شهر آسارا عملیات گازرسانی را دنبال کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: مقرر است تمهیداتی فراهم شود که در نقاط صعب‌العبور مخزن گذاری انجام و توسط پیمانکاران گازرسانی شود، وظیفه ما تأمین آسایش و آرامش مردم است و این وظیفه را تا سه سال آینده برای روستاهای جاده چالوس انجام خواهیم داد.

تقی نژاد با تأکید بر اینکه تا سال ۱۴۰۰ در روستاهای محور چالوس مشکلی به نام تأمین گاز نخواهیم داشت، گفت: تجهیز کارگاه انجام‌شده و طی دو هفته آتی کار فاز دوم پروژه گازرسانی بخش آسارا آغاز خواهد شد.

وی توضیح داد: فاز دوم این کار محور جوستان تا گچسر و به طول ۵۳ کیلومتری است که ۴۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران برای این مهم هزینه می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان البرز ۸۰ درصد عملیات گازرسانی در روستای کُندر واقع در محور کرج - چالوس انجام‌ شده است.

تقی نژاد در بخش دیگری از طرح بزرگ انتقال گاز از بوئین‌زهرا به کرج خبر داد و گفت: این طرح با نگاه پنجاه‌ساله و به‌منظور تأمین گاز در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات به طول ۷۰ کیلومتر و سایز ۳۶ اینچ انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه لوله‌های این پروژه خریداری‌شده و در شرکت لوله‌سازی اهواز تحویل پیمانکار شده است، گفت: بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه خرید لوله‌های این پروژه بوده است، اعتبار طرح ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام‌شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز مجموع اعتبارات شرکت گاز استان برای انجام پروژه‌های پیش رو را ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار