معاون حوزه علمیه یزد عنوان كرد:
معاون آموزش حوزه علمیه یزد گفت: کسانی که در آزمون ورودی قبول شدند باید جهت تعیین زمان مصاحبه که در تیر ماه برگزار می‌شود اقدام نموده یا با مدرسه‌ای که هنگام ثبت نام انتخاب کردند تماس بگیرند .
کد خبر: ۷۴۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 22 May 2019

حجت الاسلام«سیدعباس حسینی‌پور» از اعلام نتایج آزمون ورودی حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به آدرس http://azmoon.ismc.ir/check_register.aspx یا تماس با شماره تلفن ۳۶۲۷۱۸۵۱ از نتیجه آزمون خود با خبر شوند .

وی افزود: کسانی که در آزمون ورودی قبول شدند باید جهت تعیین زمان مصاحبه که در تیر ماه برگزار می‌گردد از طریق آدرس فوق اقدام نموده یا با مدرسه‌ای که هنگام ثبت نام انتخاب کرده اند تماس بگیرند .

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: علاقه مندان تحصیل در حوزه‌های علمیه که موفق به شرکت در آزمون ورودی نشده‌اند، در صورت برخورداری از معدل مناسب در سه سال پایان تحصیل در مدارس آموزش و پرورش، می توانند پس از ماه مبارک رمضان از طریق کمیسیون پذیرش در مدیریت استان اقدام به ثبت نام کنند .

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امسال برای تحصیل در حوزه علمیه استان یزد بیش از ۲۰۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد پس از مصاحبه و دوره اختبار و تثبیت، ۲۰۰ نفر پذیرش قطعی خواهند شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار