رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیكی در محورهای مواصلاتی این استان طی روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 22 May 2019

سرهنگ رضا گودرزی گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان البرز محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

وی گفت: علاوه بر ممنوعیت تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (اول خرداد ماه) تا ساعت 6 روز سه شنبه (7 خرداد ماه) از محورهای کرج - چالوس، تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت نیز از محور مذکور ممنوع است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه( اول خرداد ماه) و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه، جمعه و دوشنبه( 2، 3 و 6 خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه 3 خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز دوشنبه (6 خرداد ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز دوشنبه 6 خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار