جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری افرادی که با توزیع مشروبات الکلی تقلبی موجب مسمومیت ۴۳ نفرشهروند اصفهانی شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 23 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی سرهنگ کارآگاه حسین حسین زاده اظهار کرد: در پی اعلام اورژانس سه بیمارستان اصفهان مبنی بر مسمومیت تعدادی از افراد که مشروبات الکلی مصرف کرده اند ماموران انتظامی بلافاصله به محل‌های اعلامی  اعزام شدند.

وی افزود: در مجموع ۴۸ نفر مسموم و در سه بیمارستان پذیرش شده بودند که سه نفر از آنان در حالت کما در قسمت ICU بستری هستند.

این مقام انتظامی افزود: پنج شهروند اصفهانی که دو نفر آنان زن بودند در اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: کارآگاهان مجرب و متخصص پلیس از همان دقایق اولیه تحقیقاتی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع این مشروبات آغاز کردند.

وی تصریح کرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان علیرغم عدم همکاری مسمومان موفق شدند توزیع کنندگان را که پنج نفر بودند شناسایی و طی عملیاتی غافلیگرانه دستگیر کنند و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل دهند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: امروزه بسیاری از نزاع ها، درگیری ها ، خشونت ها، تصادفات منجر به فوت، طلاق، سوءرفتار با اطرافیان و بیماری های جسمی و روانی ناشی از مصرف مشروبات الکلی است که در برخی کشورها ۴۷ درصد  از تصادفات منجر به فوت و حوادث ترافیکی ناشی از مصرف این نوع مشروبات است.

 حسین زاده با اشاره به اینکه بسیاری از معلولان ذهنی و جسمی فرزندانی بی گناه هستند که به واسطه می گساری والدین آنها ناقص الخلقه شده اند بیان داشت: به نظر می رسد حادثه اخیر از ابعاد جامعه شناسی، روان شناسی، جرم شناسی و زوایای دیگر قابل بررسی است که توصیه می شود متولیان امر با دقت و سرعت این پدیده را تجزیه  و تحلیل و بررسی کنند.

جانشین انتظامی پلیس اصفهان در پایان تاکید کرد: پلیس استان اصفهان نیز با نهایت دقت، جدیت و قاطعیت با افرادی که در زمینه های مصرف، تهیه و توزیع مشروبات الکلی فعالیت دارند، براساس قانون برخورد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار