مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: شهروندان برای دریافت قبوض الکترونیکی برق به 50001521 پیام ارسال کنند.
کد خبر: ۷۴۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 28 May 2019

بهنام بیات اظهار کرد: طبق دستورالعمل سراسری، از مهرماه قبوض کاغذی برق حذف و صدور این قبوض به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: با الکترونیکی شدن قبوض، سالانه از قطع هزاران درخت جلوگیری و گام‌های جدی در راستای حفظ محیط زیست برداشته می‌شود. 

این مسئول با اشاره به دیگر اثرات الکترونیکی شدن قبوض برق ابراز کرد: در طول سال مبالغ زیادی برای صدور قبوض کاغذی برق هزینه می‌شود که با حذف قبض‌های کاغذی این منابع ذخیره و در موارد دیگر هزینه می‌شود. 

بیات توضیح داد: شهروندان برای دریافت قبوض الکترونیکی باید شناسه قبض خود را به 50001521 ارسال و با ثبت شماره تماس خود، هزینه برق مصرفی را به صورت آنی دریافت نمایند. 

وی اظهار کرد: با حذف قبوض کاغذی، اگر شهروندان نیاز به رویت قبض خود داشته باشند می‌توانند به سایت شرکت برق مراجعه و جزئیات قبض خود را مشاهده کنند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به میزان تلفات برق در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تلفات برق در البرز 12 درصد است که در تلاشیم با طرح‌های مختلف این میزان را کاهش دهیم. 

وی افزود: شهروندان باید با گزارش سرقت برق در مناطق مختلف این شرکت را در کاهش تلفات برق یاری کنند تا از این طریق از پرت شدن انرژی در استان جلوگیری کنند. 

این مسئول گفت: با کاهش تلفات برق سالانه حدود 100 میلیارد تومان از هزینه‌های شرکت کم می‌شود و نیاز به خرید تاسیسات برق هم تا حد زیادی پایین می‌آید. 

برچسب ها: قبض برق ، حذف ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار