جهانگیر شاهمرادی گفت: با توجه به محدودیت زمان، برخی خانواده ها ترجیح می دهند کالاهای مورد نیاز خود را به یکباره و بعضا به صورت عمده خریداری کنند به همین دلیل به فروشگاه های بزرگ مراجعه می کنند.
کد خبر: ۷۴۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 28 May 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: تنوع و گستردگی اقلام، صرفه جویی در زمان، بهره مندی از تخفیفات ویژه، دارا بودن امکانات رفاهی همچون پارکینگ، شهربازی و ... از جمله مزایای فروشگاه های بزرگ به شمار می روند به همین دلیل برخی مردم به سمت این فروشگاه ها جذب شده اند.

شاهمرادی ادامه داد: البته کسب و کارهای خرد و اصناف نیز همچنان جایگاه قوی خود را حفظ کرده اند چرا که به مصداق حدیث پیامبر اسلام "کاسب حبیب خداست" و همچنان الفت میان کاسب و خریدار پابرجاست؛ بازاریان و کاسبان امین مردم بوده و در امور خیر سرآمد هستند که همین امر موجب تداوم کسب و کارهای کوچک می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد یک فروشگاه بزرگ نیازمند سرمایه فراوان است که ورود افراد به این حوزه را محدود می کند، تصریح کرد: در زمینه اخذ مجوز نیز حفظ کسب و کارهای کوچک مدنظر است و به همین دلیل مجوزهای صادره برای فروشگاه های بزرگ محدودیت های خاص خود را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار