نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد برای كمك به خودروی گرفتار شده در حاشیه رودخانه شور بیش از ١٠ساعت تلاش کردند.
کد خبر: ۷۴۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 28 May 2019

مرتضی غلامی مسئول دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد ضمن اعلام این خبر گفت: ساعت ١٤:٤٥ دیروز با تماس تلفنی از مدیریت بحران شهرستان اشتهارد مبنی بر گیر كردن یكدستگاه خودرو سواری در حاشیه رودخانه شور، یك تیم عملیاتی متشكل از ٤ نجاتگر یك دستگاه آمبولانس و یك دستگاه خودرو ست نجات از پایگاه امدادونجات شهدای اشتهارد پس از هماهنگی با مركز  كنترل و فرماندهی (EOC) به محل مورد نظر اعزام شد.

 وی افزود: تیم های نجات پس از رسیدن به محل و مشاهده خودروی مورد نظر با ٣ نفر سرنشین در حاشیه رودخانه عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

غلامی اضافه کرد: خودروی مذکور به دلیل باتلاقی بودن زمین در این محل گرفتار شده بوده است و پس از ارزیابی ها و اقدامات اولیه کنترلی، به دلیل باتلاقی بودن محل با هماهنگی های انجام شده درخواست تجهیزات كمكی از واحد خدمات شهری شهرداری اشتهارد شد كه یك دستگاه لودر و یك دستگاه تراكتور به محل اعزام شده و در ساعت ١:٠٠ بامداد با همكاری عوامل خدمات شهری شهرداری اشتهارد خودرو و افراد گرفتار شده رهاسازی شد.

مسئول دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد گفت: خوشبختانه هر 3 سرنشین با سلامتی نجات داده شده و خودرو از باتلاق خارج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار