رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد ضمن خرسندی از نحوه مدیریت و نظارت هادر این شهر گفت: هشتگرد تنها شهری است که دارای کم ترین تخلف در ساخت و ساز بوده و مردم در کنار مسئولین در رعایت قوانین شهرسازی صدای واحدی دارند.
کد خبر: ۷۴۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 30 May 2019

علی شجری پور اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه در بحث شهرسازی هیچ گونه سفارش و نفوذی وجود نداشته و مدیریت شهری با همکاری شهروندان بخوبی از پس این موضوع برآمده است وبه شخصه بخش عمده ای از زیبایی شهر هشتگرد را ماحصل نبود ساخت و ساز غیرمجاز می دانم.

وی با اشاره به وضعیت شهرداری هشتگرد در بحران اقتصادی اخیر گفت: به جرأت می توان گفت در شرایطی که بسیاری ازشهرداری ها حتی در هزینه جاری و پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکلاتی مواجه شده اند اما شهرداری هشتگرد با کمترین چالشی در این خصوص مواجه نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد تصریح کرد: در حال حاضر هشتگرد دارای بیشترین فضای سبز بوده و با احداث بوستان دانشجو توانست به استاندارد جهانی فضای سبز دست یابد که این افتخاری بزرگ برای این شهر تلقی می شود.

شجری پور به شرایط رفاهی مناسب در شهر هشتگرد اشاره کرد و گفت: در هر منطقه یک سالن و دو استخر به منظور گذراندن اوقات فراغت جوانان احداث شده همچنین بانوان می توانند در پارک مخصوص خود در امنیت کامل فعالیت ورزشی وتفریحی داشته باشند.

وی ادامه داد: کار بزرگی که در هشتگرد انجام شده تفکیک و جداسازی آب شرب از آب خام است که امروز بیش از ۷۰ درصد فضای سبز شهری با آب خام آبیاری می شود که این موضوع در شرایط حال حاضر بحرانی آب کمک زیادی به سفره های زیر زمینی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار