استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون گفت: قاتل حجت‌الاسلام خرسند در یکسالی که در کازرون نبود با گروه‌های ضاله در طالقان ارتباط پیدا کرده و به او القا می‌شود که روحانیت مانع ظهور امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۷۴۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 30 May 2019


حجت‌الاسلام علی سهراب‌پور تابناک فارس به نقل از فارس: جزئیات حادثه دلخراش شهادت امام جمعه کازرون را تشریح کرد.

وی گفت: قاتل امام جمعه هیچ‌گونه مشکل روحی و روانی و اعتیاد به مواد مخدر نداشته و آنچه در این‌باره به وی نسبت داده می‌شود دروغ است.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون ادامه داد: این فرد که دارای همسر و فرزند است را از دو سال پیش می‌شناسم؛ وی با اعتراف به اینکه زندگی گذشته‌اش را تغییر داده و به غیر از اهل‌بیت(ع) و خدا در راه دیگری نیست به حوزه علمیه می‌آمد و می‌گفت می‌خواهد زندگی سالمی را در پیش گیرد.

وی افزود: این فرد با تعریف از علما و روحانیون می‌گفت ای کاش مردم متوجه می‌شدند روحانیون خوب هستند و همواره این حرف را تکرار می‌کرد و در بین حرف‌هایش مواردی هم می‌گفت که تذکر می‌دادم و او را نصیحت می‌کردم.

سهراب‌پور با اشاره به اینکه قاتل اصالتاً کازرونی و دارای عقاید انحرافی بوده است نسبت دادن این اقدام قاتل را به حوادث گذشته کازرون و ارتقاء سیاسی شهرستان تکذیب کرد.

وی افزود: یکسال از قاتل خبری نداشتیم و اخیرا که او را دیدم گفت قصد فروش خانه و مهاجرت به خارج دارد.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون ادامه داد: این شخص در یکسالی که در کازرون نبود با گروه‌های ضاله در طالقان ارتباط پیدا می‌کند که به او القا کرده بودند روحانیت مانع ظهور امام زمان(عج) است.

سهراب‌پور با بیان اینکه این قاتل با تکرار این حرف که اگر روحانیون از بین بروند، امام زمان(عج) زودتر ظهور خواهند کرد، گفت: تمامی حرف‌ها متاثر از آن ارتباط بود و مکرر این حرف را عنوان می‌کرد.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون با اشاره به اینکه قاتل چند روزی با لباس عربی، شال سبز روی سر، نقاب و سوار بر اسب در سطح شهر رفت و آمد داشته است، گفت: وی در روزهای اخیر (شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان)، منبری را در میدان شهدا تعبیه کرده بود و با مراجعه مکرر به امام جمعه کازرون از وی می‌خواهد تا آن شب را، در میدان شهدا سخنرانی کند.

 

 

سهراب پور گفت: متاسفانه وی که دنبال اهداف شوم خود بود، بامداد شب 23 ماه رمضان پس از مراسم احیا با حضور در جلو منزل امام جمعه و اصرار به وی که چیزی در گوشی موبایل دارم که باید ببینید به او نزدیک شده و با ضربه عمیق چاقویی که به همراه داشته را به قلب و ران امام جمعه می‌زند و متواری می‌شود.

وی اظهار کرد: راننده امام جمعه که از این موضوع هراسان می‌شود با دیدن این صحنه و فریاد، اطرافیان را مطلع کرده اما پس از آمدن همسر امام جمعه با پیکر نیمه جان حجت‌الاسلام خرسند روبه‌رو می‌شود.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون بیان کرد: حادثه به اورژانس اطلاع داده می‌شود که متاسفانه با رسیدن نیروهای امدادی ایشان به علت شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به بیمارستان نرسید و از دنیا رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار