شهردار گرمدره کرج از تبدیل گرمدره به منطقه گردشگری خبر داد و گفت: یکی از الزامات منطقه گردشگری داشتن مجموعه ورزشی است و در صدد اجرای آن هستیم.
کد خبر: ۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶ 14 January 2015

محمد قدس محلاتی در بازدید اصحاب رسانه البرز از مجموعه دهکده آبی پارس در گرمدره کرج که پیش از ظهر امروز انجام شد ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری گرمدره، اظهار داشت: گرمدره با وجود جمعیت حدود 17 هزار نفری در مجامع ورزشی خوش درخشیده و در المپیادهای ورزشی مقام‌های خوبی را کسب کرده‌است.

وی افزود: تیم جودو گرمدره در جام زیتون ارمنستان از 23 تیم شرکت کننده از 5 کشور موفق به کسب مقام نائب قهرمانی پس از روسیه شد.
به گزارش تسنیم: شهردار گرمدره از کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی شامل استخر، سوارکاری و سایر ورزش‌های باستانی در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم و در آینده نزدیک گرمدره به منطقه گردشگری تبدیل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از الزامات منطقه گردشگری داشتن مجموعه ورزشی است و در صدد اجرای آن با احداث پیست کارتینگ، شهربازی، مجموعه آکواریوم و اقداماتی از این قبیل هستیم.
قدس محلاتی با اشاره به وضعیت مسکن مهر در گرمدره گفت: از 2800 واحد، 870 پروانه صادر شده که این سازه‌های مسکونی تحت عنوان مسکن مهر و با ارائه وام آن با مبلغ متری بیش از 2 میلیون تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در حقیقت این خانه‌ها مسکن مهر نیستند و از نام مسکن مهر برای عدم پرداخت عوارض شهرداری سوء استفاده می‌کنند، اظهار داشت: کیفیت این ساختمان‌ها در مقایسه با دیگر ساختمان‌های مسکن مهر بسیار بالا است.
شهردار گرمدره ضمن اشاره به پروژه‌های عمرانی انجام شده توسط شهرداری بیان کرد: این شهر دارای امکانات مناسبی است اما بسیاری از اراضی در حریم شهر واقع شده و از انجام اقدامات در این راستا جلوگیری می‌شود.
وی با اشاره به وجود پارک جنگلی در این شهر گفت: حدود 70 هکتار از این پارک به شخص فروخته شده و شهرداری مالکیتی بر روی آن ندارد و تنها نگهداری درخت‌ها مربوط به شهرداری است.
قدس محلاتی افزود: با توجه به پیشرفت گرمدره تا چند سال آینده قیمت مسکن در این شهر چند برابر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار