نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان اینکه اراده محور مقاومت رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد، گفت: تا حمایت ها و اتحاد محور مقاومت از مردم مظلوم فلسطین به رهبری مقام معظم رهبری ادامه دارد، رژیم صهیونیستی خواب آسوده نخواهد داشت.
کد خبر: ۷۵۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 31 May 2019

سید عبدالنبی موسوی فرد روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: اکنون تمامی کشورهای اسلامی باید به صورت متحد لقمه ای را که در حال رفتن به حلقوم آمریکا است بیرون بکشند که تنها راه آن حضور همیشگی مردم در صحنه و حمایت از مظلومان فلسطین است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در ۴۰ سال گذشته در تمام عرصه ها حضور پر رنگی داشته اند، افزود: امروز در هوای گرم خوزستان شاهد حضور گسترده مردم ولایتمدار این استان در راهپیمایی روز قدس بودیم که بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی تصریح کرد: مردم ایران به عنوان محور مقاومت این پیام را برای دشمن مخابره کردند که تا زمانی که در کنار مردم فلسطین حضور دارند، رژیم صهیونیستی آرامش نخواهد داشت.

معامله قرن شکست خورده است

همچنین کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: روز قدس امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود زیرا سران استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال یک پروژه ناکامی به نام معامله قرن هستند که بی شک با شکست مواجه خواهد شد.

وی معامله قرن را به این دلیل که حق و حقوق مردم فلسطین در آن دیده نشده خیانت دیگری خواند و افزود: برخی از سران کشورهای عربی در گذشته نیز در چنین پیمان هایی شرکت داشته اند که البته شکست خورده اند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: گرامیداشت روز جهانی قدس که از یادگاران امام (ره) و از آرمان های انقلاب است، اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و در خوزستان نیز مردم با وجود گرمای شدید بالای ۴۰ درجه باشکوه تر از سال گذشته حاضر شدند و به ندای شهدا و آرمان‌های فلسطین لبیک گفتند.

وی ادامه داد: امید است که خون شهدای مدافع حرم که در مناطق کربلا تا قدس ریخته شده، زمینه گشایش قبله اول مسلمین را فراهم کند.

نفوذ بیداری اسلامی رژیم صهیونیستی را کوچک کرده است

جعفر حجازی رئیس بنیاد برکت در خوزستان گفت: حمایت از مردم فلسطین وظیفه هر مسلمانی است و ما نیز در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان داده و تا آخرین لحظه در کنار مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم.

وی افزود: آنچه که تاکنون رژیم صهیونیستی را کوچک کرده و قدرت اسلامی را در کشورهای اسلامی نظیر سوریه و لبنان افزایش داده ناشی از اثرات نفوذ بیداری اسلامی است.

رئیس بنیاد برکت در خوزستان گفت: برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس شاید با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند اما بخش عمده‌ای از مردم این کشورها مخالف سیاست های این رژیم اشغالگر هستند.

وی گفت: حفظ آرمان‌های فلسطین به عنوان یادگار امام خمینی (ره) ضرورت دارد که تاکنون حضور پررنگ مردم شریف ایران در راهپیمایی باشکوه روز قدس این رسالت با ارزش را بجای آورده است.

شور انقلابی مردم در راهپیمایی روز قدس لرزه بر پیکره دشمن وارد کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: شور انقلابی مردم در راهپیمایی روز قدس لرزه بر پیکره دشمن وارد کرد و بار دیگر نشان داد که مردم فلسطین هیچگاه تنها نمی مانند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم بار دیگر با شور انقلابی خود و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی بر دهان استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی وارد کردند.

وی افزود: ملت شریف ایران و بخصوص مردم شهید پرور خوزستان به تبعیت از ولایت فقیه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همواره در تمام صحنه‌ها حضوری فعال دارند.

همچنین سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور گفت: بار دیگر حضور یکپارچه مردم در صحنه توطئه های دشمن را خنثی و پیام ارزشمندی را برای دشمنان مخابره کرد.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس سال به سال با شکوه بیشتری برگزار شده و گرمای شدید هوا نیز مانع حضور گسترده مردم نشد.

همچنین سردار محمود معین پور جانشین سپاه ولیعصر خوزستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نسبت به سالهای گذشته چشمگیر بود.

وی افزود: همواره حضور مردم انقلابی در این روزهای حماسی سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان بخصوص استکبار جهانی بوده که همیشه به دنبال اجرای طرح های جعلی در فلسطین است.

جانشین سپاه ولیعصر (عج) گفت: آنها تلاش می کنند اسلام را در منطقه بخصوص در غرب آسیا کمرنگ جلوه دهند اما این یک خیال باطل بوده و بیداری اسلامی روز به روز در منطقه و سطح جهان در حال گسترش است.

راهپیمایی روز جهانی قدس پیش از اقامه نماز جمعه با همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار