مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جمع جانبازان 70 درصد و آزادگان تاکید کرد: جانبازان چراغ راه ما هستند برای اینکه راه را گم نکنیم و مسیر را اشتباه نرویم.
کد خبر: ۷۵۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 01 June 2019

ضیافت افطاری جانبازان 70 درصد و آزادگان سرافراز با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سردار دکتر مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز، حمید کریمی رئیس اتاق اصناف و دکتر قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش در تالار روما واقع در گرمدره برگزار شد.
ابراهیم طاهرنژاد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و خیر مقدم به جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم آنان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین در ماه مبارک رمضان با تاکید بر اینکه ما مسئولین هرگز فراموش نمیکنیم که برای همیشه مدیون جانبازان هستیم گفت: اگر کشور ما امروز سربلند است مدیون جانفشانی های شهدا و مدیون سربلندی جانبازان است.
وی افزود: ما باید مرتب مرور کنیم که مدیون ایثارگران هستیم، یاد و نام شهدا ،جانبازان ، آزادگان و خانواده های معظم آنان تذکر است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند « شما خانواده های معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ این ملتید » گفت: جانبازان چراغ راه ما هستند برای اینکه راه را گم نکنیم و مسیر را اشتباه نرویم ، جانبازانی که با تحمل مجروحیت ها و سختی های فراوان برای رضای خدا از جان خود گذشتند و این برای ما الگو و چراغ هدایت است.
طاهرنژاد در پایان با تقدیر و تشکر از تمامی دستندرکاران اجرای این برنامه علی الخصوص اتاق اصناف خاطرنشان ساخت: جانبازان، آزادگان و خانواده های عزیز آنان برای ما افتخار و سبب عزت کشور و انقلاب هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار