کد خبر: ۷۵۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 02 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ طی چند سال گذشته همکاران پیوسته قلم های بسیاری در خصوص مشکلات استان زدند ، در این مدت بیش از پانزده شماره نشریه نقش البرز به خصوص خبرگزاری تابناک و پایگاه خبری البرزما به مسئولین ارشد البرز در خصوص مشکلات استان هشدار داده شد اما انگار فریادرسی در این استان پر تراکم وجود ندارد؟ به پیامدهای بحران انتقال آب رود زیبای کرج از طریق تونل به تهران و خطر نابودی اکوسیستم حاشیه رود چند هزارساله و چهارمین جاده زیبای جهان و نگرانی مردم و کارشناسان حوزه آب و محیط زیست هشدارها دادیم اما هیچ مسئولی تا به حال به خود زحمت پاسخ  به این موضوع حیاتی و پر اهمیت برای مردم خوب و نجیب کرج نداده جای سوال است ! امسال کار تونل انتقال آب به تهران به اتمام می‌رسد و رود زیبای کرج نابود خواهد شد و شاهد خشک شدن درختان و باغ های زیبای حاشیه این رود و خطر تعطیلی بیکاری کارگران و‌ نابودی آبگیر بیلقان یکی از تاسیسات بی نظیر قدیمی که تا به امروز با زحمات پرسنل خدوم آب را به تهران انتقال می‌دهد هم به همت مدیران استان خواهیم بود ؟

غل و زنجیر ۴ زندان بزرگ کشور بر دست و پای کرج!

استان البرز اولین استان مهاجر پذیر در کشور است چندین سال است که توسط مدیران استان انتقال زندانهای کرج به مردم نوید داده شده است اما تا به امروز هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است؟ کرج و شهرهای البرز اولین قربانی حاشیه نشینی و مشکلات عدیده آن است مشکلات خانواده زندانیان در حاشیه شهر بسیار جدی و خطرآفرین است  از تمام کشور خانواده زندانیان به اطراف ندامتگاه ها مهاجرت می‌کنند و اسکان میابند، با تمام قول های داده شده به مردم استان هیچ مدیری پاسخگوی شرح انتقال این زندان ها نیست؟!

البرز، رکورد دار بیکاری در کشور

اما باید توجه داشت استان البرز در بیکاری و آمار بزه و طلاق در اول لیست نهادهای اجتماعی کشوری قرار دارد! تعطیلی کارخانجات صنعتی استان مشهود است اکثر کارگران بیکار شهرک های صنعتی با مشکلات معیشتی بسیاری رو به رو هستند! هیچ عزمی برای راه اندازی شهرک های صنعتی استان وجود ندارد ! مسئولین هر چه زودتر برای ساماندهی این وضعیت تاسف بار چاره جویی کنند.

سخنی با استاندار

انتصابات جناب استاندار صدور حکم مدیر کل خانمی بی تجربه با تحصیلات لیسانس غیرمرتبط به مدیرکلی شهری و روستایی استانداری  البرز است که باید شهرداری ها و دهیاریهای استان را هدایت کند ! این انتصاب نیز همانند دیگر انتصاب های جناب شهبازی همگان را در تعجب فرو برده است ، ورود نیروهای ضعیف از خوزستان به استان توسط استاندار از چه روی است ؟ گذشته از مشکلاتی که اشاره شد انتصابات افراد بی تجربه توسط استاندار در مدیریت های حساس استان ضربات جبران ناپذیری را به استان وارد خواهد ساخت، آیا نمایندگان و دلسوزان استان اخبار این نابسامانی ها و انتصابات بدستشان نمی رسد؟ آقای استاندار همان‌گونه که مردم البرز برای رسیدن شما بر کرسی استانداری اعتماد کردند انتظار می رود جنابعالی هم برای جبران از روی قدرشناسی از پتانسیل نیروهای توانمند و آشنا به البرز اعتماد کرده و آنها را به کار گیرید.  

البرز نگین درخشان دلاوری ها در هشت سال دفاع مقدس است جان‌فشانی‌های فرزندان البرز در کل کشور سرآمد است، شهر کوچک سالهای ۵۷ در دل کوهای البرز با بزرگ مردانی که حماسه های خونین آنها باید تا ابد در تارک کشور مقدس ، کرج و البرز بدرخشد اما متاسفانه با سرازیر شدن بی برنامه خیل مهاجرین رشادتهای فرزندان شهر آنچه که شایسته است انتقال نیافت حال باید شاهد خطر بی هویتی شهر و‌ استان از گذشته پر افتخارمان باشیم! فرصت خدمت کوتاه است انشاالله در پیشگاه شهدا و مردم شرمنده نباشیم.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار