مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز از آماده باش نیروهای امدادی برای خدمات رسانی به زائرین حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بیست وهشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی آن حضرت خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 02 June 2019

دکتر ناصر چرخساز گفت: با توجه به همجواری حرم مطهر امام خمینی (ره) با محورهای مواصلاتی استان البرز هر ساله شمار زیادی از زائران حرم مطهر از طریق راه‌های البرز از جمله آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران و محور کرج - چالوس در این مراسم حضور می‌یابند.
وی اضافه کرد: براساس پیش بینی‌های انجام شده، امسال نیز زائرانی از استان‌های مختلف شمالی، شمال غربی و غربی کشور از طریق استان البرز خود را به حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) می‌رسانند که هلال احمر برای تأمین سلامت و امنیت این عزیزان، برنامه‌های ویژه ای را در دستور کار خود دارد.
چرخساز گفت: با ورود نخستین کاروان زائران، تمام نیروهای امدادی هلال احمر در حالت آماده باش قرار می‌گیرند و برنامه‌هایی برای همراهی و مشایعت این کاروان‌ها در دستور کار قرار دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز بیان داشت: امسال درب شماره سه در ضلع شرقی مرقد حضرت امام راحل برای خدمات دهی هلال احمر البرز تعیین شده است که ۱۷ نفر از پرسنل و نجاتگران، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک دار در این محدوده مستقر می شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده هر کاروانی که از نواحی دهگانه بسیج استان البرز به مرقد حضرت امام (ره) اعزام شده با ۲ نجاتگر جمعیت هلال احمر با کیف امداد و کمک‌های اولیه همراهی و مشایعت خواهد شد.
چرخساز گفت: افزون برپایگاه های ثابت مستقر در محورهای موصلاتی استان، سه پایگاه سیار ویژه این ایام از سوی این جمعیت در محور قزوین- کرج، کرج -تهران، جاده اشتهارد و جاده چالوس مستقر خواهند شد که در صورت لزوم وظیفه امداد رسانی به زائرین را برعهده دارند.
وی بیان داشت: آماده باش نیروهای امدادگر هلال احمر با ورود نخستین کاروان به این البرز آغاز و تا زمان خروج کامل این عزیزان و بازگشت آنها به استان‌های مبدا ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار