فرمانده انتظامی استان البرز برای کاهش دور دور خودروها در مناطقی از جمله عظیمیه، پیشنهاد داد که راسته گردشگری مانند خیابان سی تیر تهران در کرج ایجاد شود.
کد خبر: ۷۵۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 02 June 2019

سردار عباسعلی محمدیان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب، از دستگیری هفت هزار نفر در طول یک سال به دلیل بی‌حجاب خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۸ هزار پیامک برای کسانی که در ماشین کشف حجاب کرده‌اند، ارسال‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر نظارت‌های پلیس نبود وضعیت امروز خیلی متفاوت‌تر می‌شد، گفت: بنا بر تاکید رهبری در خصوص رفتار مدبرانه پلیس در حوزه عفاف و حجاب از ابزارهای جدید بهره گرفته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری به ۹۰ هزار بازدید از واحدهای صنفی عرضه پوشاک اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۲۹ هزار پروانه کسب جدید صادر شده است.

سردار محمدیان با تأکید بر اینکه باید هویت متولیان واحدهای صنفی مشخص باشد، گفت: برخی گلوگاه‌ها در این حوزه نیازمند اتخاذ تصمیم در شورای فرهنگ عمومی است.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه به عرضه مانتوهای جلوباز اشاره کرد و گفت: در فرایند جدید کنترل بر واحدهای صنفی به فروشندگان ابلاغ‌شده که از نمایش مانتوهای بدون دکمه در ویترین خودداری شود.

سردار محمدیان در ادامه به موضوع دور دور برخی ماشین‌ها در مناطقی از شهر ازجمله عظیمیه، گفت: مردم از این موضوع در عذاب هستند و پلیس نیز برای نظارت بر این موضوع با مشکلاتی مواجه است.

وی با تأکید بر اینکه پیشنهاد تغییر مسیر در میدان مهران را ارائه کرده‌ایم، گفت: باید برای شهروندان کرجی پاتوق‌های مانند آنچه در تهران خیابان «سی تیر» ایجادشده، راه‌اندازی شود.

فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: در صورتی که بتوانیم چنین فضاها و پاتوق‌های را در شهر ایجاد کنیم شاهد کاهش دور دور خودروها خواهیم بود.

سردار محمدیان اضافه کرد: پلیس آماده اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار