نماينده مردم نوشهر چالوس و كلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های نیمه تمام شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت نیازمند تخصیص اعتبار است.
کد خبر: ۷۵۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 05 June 2019

قاسم احمدی در جلسه مشترك مديران كل ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با فرمانداران نوشهر، چالوس و كلاردشت كه به همت نماينده مردم اين سه شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهداف اين نشست در جهت تسريع در روند اجرای پروژه های حوزه انتخابيه، اظهار كرد: در مازندران اقدامات خوبی در حوزه راه و شهرسازی و راهداری انجام شده اما در حوزه این سه شهرستان همچنان شاهد پروژه های نميه تمام بوده که برخی نيازمند تخصيص اعتبار است.

وی تصریح کرد: مهم ترين پروژه های نيمه تمام، وضعيت پل كمربندی نوشهر بر روی رودخانه ماشلك، سرعت كم در اجرای پروژه روشنايی كمربندی نوشهر چالوس و وضعيت چهار خطه شدن مسير مرزن آباد به دزدبن است.

خسارت ۷۰ میلیارد تومانی سیل به نوشهر

عبدالصمد صفرنژاد فرماندار نوشهر در ادامه جلسه با اشاره به اينكه در تخصيص اعتبارات و ماشين آلات سهم غرب مازندران بخصوص نوشهر باید به صورت برابر ديده شود، گفت: در شهرستان نوشهر از سيلی كه 13 مهرماه در غرب استان اتفاق افتاد به دو روستای كوهپر و نيمور خسارات زيادی وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: سيل مهرماه علاوه بر تخريب پل كمربندی نوشهر به 22 روستای بخش مركزی نيز خسارات زيادی وارد كرد اما تنها نامی كه از نوشهر در سيل برده می شود، بواسطه تخريب پل بوده در حاليكه اين سيل 70 ميليارد تومان به نوشهر خسارت وارد كرد.

فرماندار نوشهر با بيان اينكه افتتاح و بهره برداری از یک پروژه زمانی دارای حلاوت و استقبال افکار عمومی است که در زمان وعده داده شده اجرایی شود، تصريح كرد: روشنایی فاز شب کمربندی نوشهر چالوس نمونه چنین طرح هایی است که با وجود اعلام بهره برداری در آینده ای نزدیک و نصب پایه تلسکوپی، تاكنون تکمیل نشد.

صفرنژاد افزود: تخریب پل ماشلک بارها از سوی متخصصان فن پیش بینی شد اما به دلیل تساهل برخی مدیریت های موجود شاهد ریزش و حادثه ناگوار پل ماشلک بودیم و اکنون نیز پل روستای ملکار به دلیل خروجی نامناسب آب، شرایط بحرانی داشته و در صورت تخریب باعث قطع شدن محور ترانزیتی غرب به شرق استان خواهد شد.

فرماندار نوشهر با اشاره به اينكه با تخريب پل كمربندی نوشهر بر روی رودخانه ماشلك، قرار بود اين پل تا پايان سال و نهايتا فروردين به اتمام برسد و هنوز به بهره برداری نرسيده، بیان كرد: در روزهای پايانی اسفند به خاطر كم كردن بار ترافيك ظرف 25 روز پل آب نما با امكانات شهرستانی ايجاد شد در غير اين صورت توان پاسخگویی به افکار عمومی وجود نداشت.

سهم اندك غرب مازندران از روشنايی محورهای اصلی

محمد ناصر زندی فرماندار چالوس نيز در اين جلسه با بيان اينكه كندی روند اجرای روشنایی كمربندی نوشهر به چالوس از پروژه های مشترك با نوشهر است، اظهار كرد: از منتهی اليه استان مازندران تا ابتدای نوشهر وضعيت روشنايی متفاوت بوده و نوشهر سهم اندکی از روشنايی دارد.
وی با بیان اینکه محور كندوان به عنوان يك محور ملی دارای مشكلات فروان مانند ريزش سنگ بوده که باید برطرف شود زيرا جان مسافران زيادی را گرفته است، افزود: جاده چالوس به مرزن آباد با پیچ و خم های فراوان محل عبور كاميون های حمل شن و ماسه به بالادست است و خطرات زيادی را برای مسافران بوجود آورده که موجب تصادفات زيادی شده است.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار