فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: شرایط اقتصادی و تحریم ها مانعی برای تعطیلی واحدهای صنعتی نظرآباد نبوده و هیچ واحدی در این شهرستان تعطیل نشده است.
کد خبر: ۷۵۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 08 June 2019

محمدرضا فلاح نژاد گفت: شرایط اقتصادی که بر اثر تحریم های بی رحمانه آمریکا رقم خورده موجب شده تا واحدهای صنعتی و تولیدی در نظرآباد همچون سراسر کشور با جدیت بیشتر به فعالیت اقتصادی خود عمل کنند؛ پس از تحریم ها وضعیت بهتر هم شده است.

فرماندار شهرستان نظرآباد با بیان اینکه هیچ واحد صنعتی تعطیل شده ای در نظر آباد وجود ندارد بیان کرد: ارائه تسهیلات و وام با هدف کمک به واحدهای تولیدی در سراسر کشور تعریف شده است که شهرستان نظرآباد نیز در این میزان تسهیلات سهم خواهد داشت.

این مقام مسؤول اضافه کرد: شرایط آب و هوایی و جغرافیایی این شهرستان موجب شده است تا موقعیت برای فعالیت دامپروری و کشاورزی تقویت شود از همین شاهد رونق اقتصادی در دامپروری ها و مزارع کشاورزی این شهرستان نیز هستیم.

فلاح نژاد ادامه داد: میزان تسهیلات ارائه شده 14 درصدی به نظرآباد که امسال براى نوسازى و بازسازى و سرمایه در گردش صنایع و اصناف به نام تبصره ١٨ تعریف شده است محاسبه و اعلام می شود.

وی در پایان افزود: مشکلات میان واحدهای صنعتی، بانک ها و شهرک صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع معضلات نیز انجام شده است.

برچسب ها: تحریم ، تعطیلی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار