معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه‌های علمیه از برگزاری نخستین همایش ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس» در قم خبرداد.
کد خبر: ۷۵۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 08 June 2019

به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار با اشاره به برگزاری همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس در قم اظهار کرد : این همایش با هدف زنده نگاه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و خاطرات طلاب رزمنده و تجلیل از ایثارگران و نقش آفرینان حوزه‌های علمیه در دفاع مقدس و همچنین ارائه الگوی جهادی و بسیجی در تحصیل و مدیریت به حوزویان و همچنین استفاده از تجربیات رزمندگان دفاع مقدس و ایجاد فضای تعامل و ارتباط بین طلاب رزمنده برگزار می‌شود.

معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه‌های علمیه تصریح کرد: همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس با محوریت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تیپ امام جعفر صادق(ع)، مرکز خدمات حوزه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش 19 خرداد 98، روز یکشنبه از ساعت 9:30 تا 11 با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و همچنین سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و تجلیل از طلاب و روحانیون دفاع مقدس بیان کرد: در این همایش که در سالن همایش‌های بین المللی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزاری می شود، از 10 روحانی و طلاب جانباز تجلیل می شود.

وی گفت: قرار بود این همایش در سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار شود که به دلیل تراکم بالای برنامه‌ها قرار شد که این همایش در خردادماه که ماه انقلاب است و سالروز فتح خرمشهر، قیام 15 خرداد و رحلت امام راحل و شهادت آیت الله سعیدی و... در آن واقع شده است برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار