معاون هنری، سینمایی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ۱۰۰ هزار لوح فشرده غیر مجاز در این استان کشف و تحویل ستاد صیانت کل کشور شد.
کد خبر: ۷۵۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 08 June 2019

سارا بهراد افزود: دربازرسی تیم ستاد صیانت استان از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، هنری، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های مجهز به غرفه محصولات فرهنگی و هنری در سال ٩٧ و ابتدای سال ٩٨ حدود ۱۰۰ هزار لوح فشرده غیر مجاز ضبط وکشف شد.

معاون هنری، سینمایی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اضافه کرد: این فیلم‌ها پس از بازبینی و اعلام نتیجه به مراجع ذی صلاح برای معدوم سازی در ۲ مرحله بارگیری و تحویل انبار مرکزی ستاد صیانت از محصولات فرهنگی هنری کشور شد.

وی ادامه داد: از زمان تشکیل ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری از اواسط سال گذشته، به صورت فعال با هماهنگی ستاد صیانت کشور و اماکن استان اقدام به بازدید از این واحدها شد.

بهراد گفت: به همین منظور کلیه کشفیات سراسر کشور که به انبار مرکزی تهران ارسال شده در یک زمان مناسب و دریک مراسم رسمی با حضور مسئولان کشوری معدوم می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۸۰ ویدئو کلوپ مجوز دار در استان مشغول به فعالیت هستند و پرونده ۵۰ مورد نیز در دست بررسی است.

بهراد گفت: همچنین ۷۵ محل بازی‌های رایانه‌ای مجوز دار در استان فعال که پرونده ۴۰ مورد نیز در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار