مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد که مردم این استان از اسفند ماه ۹۷ تا کنون ۴۵۷ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده اند.
کد خبر: ۷۵۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 09 June 2019

محمد محمدی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک‌ها در قالب جشن نیکوکاری، کمک به هموطنان سیل‌زده و طرح‌های مختلف مشارکت مردمی ماه مبارک رمضان جمعآوری شده است.

وی ادامه داد: حامیان ایتام البرز نیز ماهانه در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به هر یتیم تحت حمایت کمیته امداد به طور میانگین ماهانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک می‌کنند.

محمدی فرد گفت: در روزهای نخست سال جدید با وقوع پدیده طبیعی سیل در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان همراهی و مشارکت مردمنوعدوست البرز در کمک به هموطنان سیل‌زده ادامه پیدا کرد و با رقم ۱۵۶ میلیاردریال رتبه نخست کشوری در این زمینه کسب شد.

وی خاطرنشان کرد: استمرار توفیقات نهاد حمایتی کمیته امداد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار است و با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیازهای جامعه هدف این نهاد، از خیران می‌خواهیم برای رفع مشکلات خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد کمک کنند.

کمیته امداد البرز حدود ۳۵ هزار مددجو زیر چتر حمایتی خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار