کشف ۱۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در اردیبهشت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و حمایت به طور همزمان از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی، آمار عملکرد اردیبهشت امسال کل کشور بیانگر آن است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با  965 مورد بازرسی به لحاظ تعداد پرونده های متشکله با 83 مورد تشکیل پرونده کالای قاچاق در جایگاه دوم کشور قرار دارد.
کد خبر: ۷۵۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 10 June 2019

جهانگیر شاهمرادی با اشاره به سهم  76 درصدی استان البرز از کل کشفیات قاچاق کشور به لحاظ ارزش ریالی افزود: کل ارزش ریالی کشفیات قاچاق کشور در اردیبهشت امسال  198 میلیارد ریال بوده است که سهم ارزش ریالی کشفیات استان البرز رقم 152 میلیارد ریال را نشان می دهد که در این بخش نیز استان البرز رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

شاهمرادی ضمن مقایسه داده های آماری اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: در تعداد بازرسی های صورت گرفته ویژه قاچاق کالا 23 درصد و در تعداد پرونده های متشکله 17 درصد رشد داشته ایم.

بر اساس ماده 36  قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها در حدود وظایف محوله قانونی، کاشف در امر قاچاق محسوب می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار