نوبخت در البرز
معاون رئیس جمهور از تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی به فاز اول آزادراه تهران - شمال خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 11 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد باقر نوبخت در جریان بازدید از پروژه آزادراه تهران - شمال، از تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز یک این پروژه خبر داد و گفت: پس از تخصیص اعتبار موردنظر، انتظار داریم طی ۲ ماه ، فاز یک این پروژه تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

اکنون این بخش ۹۵.۳ درصد پیشرفت دارد و پیشرفت مورد نیاز برای بهره برداری ، ۹۷ درصد است که در صورت تامین اعتبار زیر بار ترافیک می رود.

وی با اشاره به اینکه موظف هستیم وضعیت تردد مردم در جاده‌های شمالی را تسهیل کنیم افزود : شایسته نیست مردم، تعطیلات خود را در ترافیک سنگین مسیر شمال کشور صرف کنند.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با تأکید بر اینکه پنجه در پنجه نظام سلطه قرار گرفته‌ایم و با برنامه‌ریزی دقیق ، درصدد به نمایش گذاشتن اراده ملی برای مقاومت هستیم، گفت: روند رشد و توسعه کشور توأم با مقابله با استکبار و باقدرت استمرار خواهد داشت.

نوبخت گفت : این تعهد را در خود ایجاد کرده ایم و امسال علاوه بر بهره‌برداری از قطعه اول آزادراه تهران - شمال، شاهد بهره‌برداری از ۳۰۰ کیلومتر آزادراه جدید در کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرا و تکمیل ۳ فاز دیگر این پروژه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است، افزود: بنیاد مستضعفان نیز برای تکمیل فاز نخست این پروژه ،  ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص خواهد داد.

فاز یک آزادراه  تهران - شمال ۳۲ کیلومتر است که با بهره برداری از این طرح ،  ۶۰ کیلومتر از مسیر تهران شمال برای مسافران کاسته می شود . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار