نکته جالب اینجا است که وی در دور گذشته انتخابات حوزه چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده پس از اعلام کاندیداتوری ، نهایتا در تاریخ ۲۷ بهمن ۹۴ با ائتلاف با سید محمد موحد ، به نفع وی از ادامه کار منصرف شد. 
کد خبر: ۷۵۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 11 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این روزها کم کم از گزینه های انتخاباتی برای حوزه های مختلف رونمایی می شود که هر چند در این زمینه بسیار زود است  فضای استان انتخاباتی شود اما برخی از گزینه یا به جهت محک زدن خود نزد افکار عمومی و یا برخی دلایل از جمله معرفی خود به جهت ائتلاف در دقایق پایانی ، وارد گود انتخابات می شوند و یا اینکه برخی شرایط را برای پیش دستی نسبت به دیگران در معرفی خود مهیا می بینند و قصد دارند از این وضعیت نهایت بهره را ببرند.
اخیرا شنیده شده است که یکی از روحانیون جبهه اصولگرایی استان که سوابق مدیریتی در پست دبیری شورای نگهبان استان، مدیرکل ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را در کارنامه مدیریتی خود دارد مصمم به ورود به حوزه انتخابیه ، باشت و گچساران و رقابت با غلام رضا تاجگردون است.
 
هم ائتلافی موحد ، رقیب تاجگردون در گچساران !

بنابر این گزارش حجت الاسلام سید لطف اله سپهر که اصالتا از اهالی لنده و از روحانیون و چهره های سرشناس در استان های کهگیلویه وبویراحمد و خوزستان است ، قرار است در حوزه انتخابیه گچساران و باشت کاندیدا و به رقابت با گزینه قدری به نام غلامرضا تاجگردون بپردازد.
نکته جالب اینجا است که حجت الاسلام سپهر در دور گذشته انتخابات حوزه چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده پس از اعلام کاندیداتوری ، نهایتا در تاریخ ۲۷ بهمن ۹۴ با ائتلاف با سید محمد موحد ، به نفع وی از ادامه کار منصرف شد. 
به نظر می رسد با توجه به احتمال حضور موحد در حوزه کهگیلویه ، حجت الاسلام سپهر امیدوار است بتواند از نفوذ موحد در گچساران نهایت استفاده را برده و بتواند اینبار به صورت جدی در رقابت های انتخاباتی شرکت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار