رویای مس؛ واقعیت می یابد؛
بسیاری از هواداران مس کرمان از ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره این باشگاه ابراز رضایت کردند.
کد خبر: ۷۵۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ 17 June 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از دی اسپورت؛ با انتخاب اعضای هيئت مديره باشگاه مس كرمان و در راس آن انتصاب علی كفاشيان رئيس سابق فدراسيون فوتبال به عنوان رئيس هيئت مديره اين باشگاه جمعی از هواداران تيم فوتبال مس از اين انتخاب ابراز رضايت كرده و از دكتر محمدرضا پورابراهيمي نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تشكر و قدردانی كردند.

چند روز قبل با مشخص شدن اعضای هيئت مديره باشگاه مس كرمان، علی كفاشيان به عنوان رئیس هيئت مديره و ايرج كهندل و محمود محمودی نيا نيز به عنوان ديگر اعضای هيئت مديره اين باشگاه معرفی شدند، با اينكه عده ای در كرمان همچنان منتقد اين هيئت مديره هستند اما جمعی از هوادارن تيم فوتبال مس كرمان در رسانه های اين شهر و به خصوص فضای مجازی از اين انتخاب ابراز رضايت كرده و از دكتر محمدرضا پورابراهيمی نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شورای اسلامی كه بيشترين تاثير را در اين انتخابات و انتصابات داشت تشكر و قدردانی كردند. پيش از اين نيز محمود محمودی نيا كه به عنوان مديرعامل باشگاه مس كرمان معرفی شده بود رسما كار خود را در باشگاه آغاز کرده بود.
 از باشگاه مس خبر می رسد كه مذاكرات كرمانی ها با سيدمجتبی حسينی سرمربی فصل گذشته گل ريحان البرز به خوبی پيش رفته و طی ساعات آتی وی به عنوان سرمربی جديد تيم فوتبال مس كرمان معرفی و مشغول به كار خواهد شد.
به نظر می رسد كرمانی ها در فصل جاري نيز با تمام توان عزم خود را برای صعود به ليگ برتر جزم كرده اند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار