کد خبر: ۷۵۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 17 June 2019

داماش گیلان با خرید امتیاز خونه به خونه شاید فصل اینده در لیگ یک به میدان بروند.

باشگاه خونه به خونه بابل قصد دارد امتیاز تیمش را به فروش برساند. تیم خونه به خونه بابل پس از چند سال حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم و لیگ دسته یک (آزادگان) که به صورت خصوصی و با هزینه‌های شخصی اداره می‌شد دیگر قصد ندارد در فوتبال حضور داشته باشد.

مدیران باشگاه خونه به خونه بابل به دلیل هزینه‌های سنگین تیم داری، تصمیم بر واگذاری امتیاز تیمشان گرفتند و ترجیح دادند در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک تیمداری نکنند.

در همین راستا و با وجود رسانه ای شدن بحث واگذاری امتیاز خونه به خونه متقاضیان و گروه‌های زیادی جهت اسپانسری و حتی خرید امتیاز این تیم ابراز علاقمندی و اقدام کردند و مذاکراتی را با مالک این باشگاه انجام دادند، که در این بین شنیده می‌شود مسوولان استانی و سیاسی استان گیلان جهت حضور داماش در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک مذاکراتی را با قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه جهت انتقال این امتیاز انجام داده‌اند که گفته می‌شود دو طرف به توافقات نهایی نیز دست یافته‌اند. موضوعی که مشاور استاندار گیلان در امور جوانان با انتشار یک متن در صفحه شخصی خود تلویحا به این موضوع اشاره کرد.

داماشی‌ها که در روزآخر با اشتباهات مسلم داوری به لیگ دسته یک نرسیدند درصدد هستند که به هر طریقی که شده در مسابقات فصل جدی لیک یک حضور پیدا کنند.

اما در این راه داماشی‌ها یک رقیب دارند و آن نماینده استان قزوین است که می‌خواهد در لیگ یک تیم داری کند. سعید دقیقی بازیکن سابق فوتبال و عضو شورای شهر قزوین که به تازگی در فدراسیون فوتبال نیز پست مشاور رییس فدراسیون را گرفته است با انتشار یک پیام  در صفحه شخصی  خود از مذاکره با مالک یک باشگاه خصوصی که در لیگ یک کشور فعالیت دارد جهت انتقال امتیاز به شهر قزوین خبر داد. به همین جهت با توجه به شرایط فوق به نظر می‌رسد که دقیقی هم با مالک خونه به خونه صحبت کرده است.

 با این حال باید دید نتیجه مذاکرات خواهان امتیاز باشگاه خونه به خونه به کجا خواهد انجامید و سرانجام امتیاز این باشگاه بابلی و لیگ یکی به کدام یک از استان‌های گیلان و قزوین انتقال خواهد یافت. البته فصل گذشته هخم مالک خونه به خونه می‌خواست امتیاز این تیم را واگذار کند ولی در دقیقه با فشار شورای شهر و مسوولین استانی مجبور به ادامه تیم داری شد و حالا شاید این فصل نیز همین مسئله دوباره رخ دهد.

ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار