متاسفانه در این حادثه بر اثر این حادثه راننده خودروی سمند در دم جان باخت و 7 نفر از افراد حاضر در صحنه امدادرسانی به شدت مجروح شدند .
کد خبر: ۷۵۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ 17 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا قدمی گفت: واژگونی و برخورد یک خودروی سمند با یدک کش در حال حمل خودروی تصادفی منجر به مرگ راننده خودروی سمند و 7 نفر از حاضران در صحنه در محور هراز شد.

براساس این گزارش، رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محدوده املج محور هراز شهرستان آمل بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چلاو شهرستان آمل به محل حادثه اعزام شدند .

رئیس پلیس راه مازندران، افزود: در این حادثه یک خودروی سمند در حال تردد در محور هراز به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و به خودروی یدک کشی که در حال ارائه خدمت به یک خودروی حادثه دیده در این محور بوده است برخورد کرد.

قدمی تصریح کرد: بر اثر این حادثه راننده خودروی سمند در دم جان باخت و 7 نفر از افراد حاضر در صحنه امدادرسانی به شدت مجروح شدند .

این مسئول با بیان این که با حضور عوامل اورژانس هوایی مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند ،اظهار کرد: یکی دیگر از مصدومان این حادثه نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت و علت حادثه توسط کارشناسان این پلیس در دست بررسی است .

رئیس پلیس راه مازندران از عوامل اصلي بروز حوادث رانندگي و تلفات ناشي از آن را خواب آلودگی، سرعت غير مجاز و عدم توجه به جلو برشمرد و در خاتمه به رانندگان، توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب و رعايت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضريب ايمني، فرهنگ اجتماعی خود را به نمايش بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار