در مراسم افتتاح مسیر دوچرخه بولوار ملک آباد مطرح شد؛
مسیر دوچرخه بولوار ملک آباد با حضور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد مقدس، شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران این منطقه افتتاح شد.
کد خبر: ۷۵۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 18 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد مقدس مراسم افتتاح مسیر دوچرخه بولوار ملک آباد ،  با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شورای پنجم و به ویژه کمیسیون حمل و نقل، گسترش مسیر های دوچرخه در سطح شهر است، گفت: با توجه به شرایط فعلی حمل و نقل، ترافیک و معضلات موجود در کلان شهرها هرروزه استفاده از وسیله شخصی گسترش پیدا می کند به همین دلیل ترویج فرهنگ دوچرخه سواری با فراهم آوردن زیرساخت ها و ابزار لازم یکی از سیاست های شورای پنجم می باشد.

وی با اشاره به افتتاح مسیر دوچرخه بولوار ملک آباد، تصریح کرد: خوشبختانه مسیر دوچرخه ملک آباد با استانداردهای لازم به بهره برداری رسیده است که این موضوع قطعا تاثیر مثبتی در ترغیب شهروندان برای استفاده از این مسیر دوچرخه دارد.

هادی مهدی نیا رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهدمقدس نیز در این مراسم، اظهار کرد: احداث و افتتاح این پروژه استفاده مثبت از فضاهای بلااستفاده شهری با هزینه کم و در مدت زمان کوتاه می باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری منطقه یک با انجام ابتکارات لازم این مسیر گمشده شهری را به یک پیاده راه زنده، پویا و فعال تبدیل کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهدمقدس ضمن تقدیر از همراهی آستان قدس با شهرداری و شورای پنجم، برلزوم مشارکت این ارگان به منظور توسعه مسیر دوچرخه بولوار ملک آباد تاکید و بیان کرد: به منظور کامل شدن این مسیر باید تمامی معارضات برطرف گردد که آستان قدس می تواند با کم یا زیاد کردن دیوار و حصارهای باغ ملک اباد، تاثیر مثبتی در این زمینه رفع این معارضات داشته باشد.

افتتاح مسیر دوچرخه بولوار ملک اباد با اعتباری 5میلیارد ریالی

جواد اصغری شهردار منطقه یک در مراسم افتتاح مسیر دوچرخه بولوار ملک آباد، بیان کرد: با توجه به ضرورت حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا، امروزه استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله‌ای پاک در حمل و نقل عمومی، روز به روز مورد توجه بیشتری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با هدف استفاده بهتر از فضای عمومی و گسترش فرهنگ دوچرخه سواری و کاهش ترافیک و آلودگی های زیست محیطی، مسیر دوچرخه بولوار ملک آباد منطقه یک احداث گردید.

شهردار منطقه یک مشهد تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 5میلیارد ریال در حدفاصل میدان آزادی تا بولوار ملک آباد  به طول 2400 متر اجرایی گردید.

لازم به ذکر است در پایان و با حضور مسئول کمیته همگانی و اعضا هیات دوچرخه سواری استان، شرکت کنندگان در این مراسم حدفاصل میدان آزادی تا فلسطین را به صورت نمادین رکاب زدند.

برچسب ها: مجتبی بهاروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار